Het Apple topic
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Enniewees....
Ik heb net zitten bellen met Apple...
Eind april issie leverbaar in Frankrijk/Duitsland maar nog niet in NL
Klant van me wilt de engineers hiermee laten rondlopen omdat de Motorola PDA's die ze nu hebben
niet voldoen....wel lachen....als het uitkomt direct 100+ van die dingen bestellen
Heb je m gewoon op laten sturen? of?.....Ries schreef:Mijn iPad ligt al wel klaar (bij een collega in de US). Waarschijnlijk heb ik hem volgende week binnen.
Ik ben voor de 16GB Wi-Fi gegaan aangezien ik hem toch alleen thuis zal gebruiken. En naast de iPad heb ik nog een iMac dus heb ik die grotere capaciteit niet nodig. Als het ding er is eens kijken of ik ook makkelijk met mijn NAS drive kan werken zodat ik toch aan al mijn data kan.
Lijkt me weer een leuke gadget (niet meer en niet minder)
Enniewees....

Klant van me wilt de engineers hiermee laten rondlopen omdat de Motorola PDA's die ze nu hebben
niet voldoen....wel lachen....als het uitkomt direct 100+ van die dingen bestellen

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aangezien ik voor een multinational werk met directe collega's in de US heb ik hem op voorhand in de US door een collega laten reserveren. Aangezien we globale functies hebben zit ik regelmatig in de US of collega's hier. Dus nu heeft een collega hem meegebracht.WoK schreef:Heb je m gewoon op laten sturen? of?.....Ries schreef:Mijn iPad ligt al wel klaar (bij een collega in de US). Waarschijnlijk heb ik hem volgende week binnen.
Ik ben voor de 16GB Wi-Fi gegaan aangezien ik hem toch alleen thuis zal gebruiken. En naast de iPad heb ik nog een iMac dus heb ik die grotere capaciteit niet nodig. Als het ding er is eens kijken of ik ook makkelijk met mijn NAS drive kan werken zodat ik toch aan al mijn data kan.
Lijkt me weer een leuke gadget (niet meer en niet minder)
Enniewees....
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
die toko heeft nu 80 van die Motorola PDA's op voorraad liggen zodat alles direct vervangen kan worden...
En aangezien die PDA's een dikke 1700 Euro kosten...Misschien toch voordeliger om dan iPads te gebruiken
Ach ja....MaVaEe schreef:Engineers en een iPad? Dat is gedoemd om kapot te gaan...
die toko heeft nu 80 van die Motorola PDA's op voorraad liggen zodat alles direct vervangen kan worden...
En aangezien die PDA's een dikke 1700 Euro kosten...Misschien toch voordeliger om dan iPads te gebruiken

Onze sponsors