Ik begrijp je antwoord, Bolli.
Ik heb achteraf mijn commentaar maar van het Forum gehaald.
Om duidelijk te zijn, als je 2 auto's ziet wegsprinten en een paar honderd meter verderop ligt een meisje van 9 jaar DOOD op straat, dan heb ik het voor de rest van mijn leven wel gehad en vervloek ik iedereen die dat leuk vind. Nog steeds ik ben niet roomser dan de Paus. Alleen als je eraan begint overzie je niet waar het eindigt, niemand.
Stoplichtsprintjes! Jij versus ......?!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga zoiets dan ook niet doen in de binnenstad/dorp o.i.d. Slechts bij het stoplicht om de snelweg op te gaan of om van de snelweg een provinciale weg op te rijden. Kortom alleen waar het fout zou kunnen gaan zonder daarbij een ander in je ondergang mee te nemen. 

- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
De mooiste wedstrijdjes vind ik toch tegen andere snelle hatchbacks; Astra OPC, Clio 2.0 Sport, Audi S3, Golf Gti, Alfa 147 GTA, Focus ST
Ik weet dat het niet helemaal reëel is maar toch jammer dat je met je, ongeveer net zo dure, Cooper S niet zo veel tegen deze jongens kan beginnen
Ik weet dat het niet helemaal reëel is maar toch jammer dat je met je, ongeveer net zo dure, Cooper S niet zo veel tegen deze jongens kan beginnen

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
kunnen rijden is ook een kunst.
en gelukkig kunnen de meeste nederlanders dat niet, dus ik ga echt overal naaststaan, al is het een veyron. gaat toch om de fun?
vergeten tc uit te zetten is bijvoorbeeld heel lullig met een sprintje, scheelt aanzienlijk in de eerste meters
en gelukkig kunnen de meeste nederlanders dat niet, dus ik ga echt overal naaststaan, al is het een veyron. gaat toch om de fun?
vergeten tc uit te zetten is bijvoorbeeld heel lullig met een sprintje, scheelt aanzienlijk in de eerste meters

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Vandaag even met de Mini naar Jesse om de deurpanelen te laten zien die beschadigd zijn door mijn been met zonnebrand erop er tegenaan te houden.
We rijden netjes 100 op de A27 richting Hilversum, bij utrecht staat er weer zo'n bonnenkanon te flitsen, helaas voor hen. Na de afslag richting de A28 komt er ineens een Ferari 355 GTS voorbij. Ik ga achter hem rijden en schakel naar z'n 4 (110km/h) en wacht rustig af. Zijn voorligger gaat aan de kant en hij geeft gas, ik ook, en loop heel snel naar hem toe en moet zelfs iets gas terug nemen tot een busje een eind aan het spel maak. Hij zit voortdurend in z'n binnespiegel te kijken en wacht tot het busje weg is, wat overigens erg lang duurt. Busje gaat aan de kant, ik hoor een soort klap (teruschakelen) en hij gaat er vandoor, ik er achter aan, pas vanaf 180km/h gaat hij wat harder dan de Mini en loopt langzaam uit. 175 tegen 380 PK
Ik ben het echt met Sid eens, ik jaag achter alles aan, vaak met onverwacht resultaat !!
In de autovisie van deze week staat ook weer een test met de MCS. Samen met de 207 het minste PK's, maar 0-180 in 22 sec, de overige vier in 24 sec.
We rijden netjes 100 op de A27 richting Hilversum, bij utrecht staat er weer zo'n bonnenkanon te flitsen, helaas voor hen. Na de afslag richting de A28 komt er ineens een Ferari 355 GTS voorbij. Ik ga achter hem rijden en schakel naar z'n 4 (110km/h) en wacht rustig af. Zijn voorligger gaat aan de kant en hij geeft gas, ik ook, en loop heel snel naar hem toe en moet zelfs iets gas terug nemen tot een busje een eind aan het spel maak. Hij zit voortdurend in z'n binnespiegel te kijken en wacht tot het busje weg is, wat overigens erg lang duurt. Busje gaat aan de kant, ik hoor een soort klap (teruschakelen) en hij gaat er vandoor, ik er achter aan, pas vanaf 180km/h gaat hij wat harder dan de Mini en loopt langzaam uit. 175 tegen 380 PK

Ik ben het echt met Sid eens, ik jaag achter alles aan, vaak met onverwacht resultaat !!
In de autovisie van deze week staat ook weer een test met de MCS. Samen met de 207 het minste PK's, maar 0-180 in 22 sec, de overige vier in 24 sec.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gelukkig is de GP in 20,4 seconden op de 180km
Maarre.. leuk die stoplichtsprintjes, maar veel leuker is het op het circuit
snelle bakken achter je laten of inhalen omdat je inloopt door wat bochten.. hard rechtuit rijden kan iedereen. Dus jongens en meisjes, trek je stouten schoenen eens aan en ga mee naar het circuit, daar haal je zoveel voldoening uit dat je de stoplichtsprintjes laat voor wat ze zijn.. want je bent toch sneller op het circuit 

Maarre.. leuk die stoplichtsprintjes, maar veel leuker is het op het circuit

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Circuit zou ik graag doen, maar dan moet je financieel in staat zijn de schade na een foutje van jezelf of een ander te dragen en dat is bij mij in ieder geval niet zo. 

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
, maar als het gebeurt is het nog niet gezegd dat ik hem aan zou rijden, eerder zo'n dromert die met 98 km/h gezellig met zijn of haar bijrijder aan het praten is, en de auto ziet als een rijdende woonkamer.
Je hebt wel gelijk voor wat betreft de bebouwde kom, daar doe ik dit dus noooooit !!!!!
Op de A27 steken vrij weinig mensen overHans schreef:Nee, iemand doodrijden die net oversteekt.. dat is een stuk veiliger![]()
ik sprint best wel eens maar in de stad! NOOIT!! Op straat is het gevaarlijker dan op het circuit!

Je hebt wel gelijk voor wat betreft de bebouwde kom, daar doe ik dit dus noooooit !!!!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat schat ik toch ook wel in ja!Sid schreef:achja, denk dat de meesten hier zelf wel verstandig genoeg zijn om in te schatten wanneer het enigzins kan.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Simsalabim, jongens in de Polo (paars G40). Dat viel even tegen he?
Trouwens jammer van je tupperware-set, wist je niet dat er aan de overkant van dat stoplicht een vluchtheuveltje net voor de voetgangersoversteek was?
Leuk trouwens om na het volgende stoplicht ernaast te gaan rijden en dan even terug naar 3 en boem weg was de S.
P.s. Jullie moesten helemaal niet naar rechts.................... Toen ik bij de pomp stond, kwamen jullie nog geen minuut later langsrijden
Trouwens jammer van je tupperware-set, wist je niet dat er aan de overkant van dat stoplicht een vluchtheuveltje net voor de voetgangersoversteek was?
Leuk trouwens om na het volgende stoplicht ernaast te gaan rijden en dan even terug naar 3 en boem weg was de S.
P.s. Jullie moesten helemaal niet naar rechts.................... Toen ik bij de pomp stond, kwamen jullie nog geen minuut later langsrijden

Onze sponsors