PS3 Online, NewMINIclubbers?!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2010, 16:45

Marcel Always Open schreef:
iDarkDesign schreef:Hij heeft gezegd dat je de software moet ontwikkelen binnen de grenzen van wat de hardware aankan. Dat moet zo met elke game en software out there. Tuurlijk kunnen ze de software zo maken dat het te mooi voor woorden is, maar zonder platform om het op uit te brengen heb je er niets aan.

iDD
GeoBem007 schreef:Komt er op neer dat ie eigenlijk zegt dat PS3 "zijn" visie van hoe GT er moet uitzien niet aankan.
Dus als je zelf niet in staat bent om je software op een tijdige manier en binnen de gestelde deadlines te releasen, geef je gewoon het platform de schuld? :s
Misschien het artikel even goed doorlezen voor je dit soort conclusies trekt :s
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 nov 2010, 17:04

Ossie schreef:Demo? waar....ik wil ook!
P5ycH0 schreef:Huh?
Demo....GT5....Nordschleife....?
In de PS3 store?
In de Gamewinkel hier in Weert, Gamemania.
Staat zo'n demo PS3 waarop je 5 circuits kan proberen.
Atletico, Nordschleife (niet helemaal..) en nog 3
Een varieteit aan auto's (Corvette Stingray, R8, Enzo, Gallardo, Motul GTR, Nascar en nog wel enkele..)

Was wel leuk en vooral erg mooi.... :shock:
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2010, 19:42

Weer wat nieuws:

Gran Turismo 5 komt eind deze maand

HOOFDDORP - Op 24 november ligt Gran Turismo 5 in de winkelschappen, dat heeft Sony vandaag middels een persbericht bekendgemaakt.

De game zou aanvankelijk op 3 november uitkomen, maar in de tweede week van oktober werd bekend dat de game uitgesteld zou worden. “Bij ons komen de loyale liefhebbers van Gran Turismo altijd op de eerste plaats. Daarom viel het ons ook zo zwaar dat we moesten besluiten om de release van de game uit te stellen, dat was echt een vreselijk moeilijke beslissing", zegt Kazunori Yamauchi, president van ontwikkelaar Polyphony Digital over het uitstel.

"Ik verontschuldig me bij iedereen die we zo lang hebben laten wachten. Hopelijk zijn jullie snel over de teleurstelling heen als jullie eenmaal hebben kennisgemaakt met de talloze racemogelijkheden in Gran Turismo 5.”

Niet tevreden

De langverwachte racegame werd uitgesteld, omdat Yamauchi nog niet tevreden zou zijn geweest over de game. Yamauchi streefde ernaar om de game te laten draaien op een full-HD schermresolutie van 1080p in combinatie met een beeldverversing van 60 frames per seconde.

Dit is tot zijn ongenoegen echter ook ondanks het uitstel niet helemaal gelukt, bekende Yamauchi eerder: "[Er kunnen] momenten zijn - als een aantal verschillende effecten samenkomen, en al helemaal met de weersomstandigheden - waarop het spel tot minder dan zestig frames daalt en daarvoor vraag ik jullie om vergiffenis." De meeste games op de PlayStation 3 draaien overigens op dertig frames per seconde.

Over Gran Turismo 5

Gran Turismo 5 is een racesimulator die zich kenmerkt door realistisch autohandeling, bestaande banen en vele verschillende auto's van bekende merken. Twintig verschillende locaties, zeventig verschillende circuitvariaties en een garage vol met duizend auto’s vormen de hoofdmoot van Gran Turismo 5.
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2010, 19:47

dat is oud nieuws ..... dit is t laatste....... Beschikbaar op 21.12.2010
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2010, 19:49

Sry. Zag t Op nu.nl vandaar (meestal actueel, lol)
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2010, 19:53

JunkyXL schreef:Sry. Zag t Op nu.nl vandaar (meestal actueel, lol)
nu.nl kunnen ze beter toen.nl noemen ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2010, 20:06

laat ze maar wat gratis downloads eroverheen gooien zodra die uit is, dan klagen we niet meer :lol:

Ga zo weer online Fifa doen, who dares?! :klap
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Gentleman Start Your Engines! GT 5 Release Date Confirmed!

14 nov 2010, 08:22

(Ladies &) Gentleman Start Your Engines!

GT 5 Release Date Confirmed....... 24 Nov !!

Het lijkt er dus op dat Nu.nl het goed had met 24 Nov.

:mrgreen: :rijden >)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2010, 19:27

Daar gaat m'n vrije tijd :P

Overigens werd ik gister door een duitser beschuldigd van cheaten omdat ik alle penaltys scoorde en hij alles rechtdoor schoot... rare lui zijn het toch :mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 nov 2010, 20:55

De 24e ga ik naar de winkel en kom ik niet meer buiten!

Vanaf dan zal Fifa11 ook echt niet meer gespeeld worden.. ik blijf erbij, baggerspel!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2010, 21:04

Daveke schreef: Vanaf dan zal Fifa11 ook echt niet meer gespeeld worden.. ik blijf erbij, baggerspel!
Want?

word je online van de mat gespeeld ofzo!? :mrgreen: :lol:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 nov 2010, 02:29

Nee, zelfs op wereldklasse tegen de cpu al.. Ik weet het niet, speelt gewoon niet zo lekker als Fifa10 deed, pasjes komen minder goed aan, combinatiespel loopt minderd vloeiend. Ok, simulatiewijs gezien zal het best goed in elkaar zitten, maar ik vind er tot dusver geen ruk aan. Misschien moet het me eens goed uitgelegd worden. Ik kom gewoon niet tot scoren :s
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2010, 14:25

Daveke schreef:Nee, zelfs op wereldklasse tegen de cpu al.. Ik weet het niet, speelt gewoon niet zo lekker als Fifa10 deed, pasjes komen minder goed aan, combinatiespel loopt minderd vloeiend. Ok, simulatiewijs gezien zal het best goed in elkaar zitten, maar ik vind er tot dusver geen ruk aan. Misschien moet het me eens goed uitgelegd worden. Ik kom gewoon niet tot scoren :s
hmm ok... dat is wel lastig ja. Ik merk zelf dat het juist makkelijker is geworden om echt schietend te scoren (lekker poeieren vanaf 20m) terwijl het moeilijker is geworden om even een verdediger uit te spelen en de bal te plaatsen. Mooi voorbeeld, vriend van me waar ik altijd tegen speel maakte mij in 2010 9 vd 10x af, terwijl ik hem nu 9 vd 10x van de mat speel... :lol:

Persoonlijk vind ik het wel lekkerder spelen, zeker de een-tweetjes gaan lekker soepel en kun je een hoop mooie acties mee inleiden.

Klinkt misschien simpel, maar heb je de handleiding wel eens doorgenomen? ik heb daar zelf best veel nuttige info uit gehaald wat het spelen betreft..zit toch best complex in elkaar maar zodra je het een beetje onder de knie krijgt kun je echt wereldgoals maken en dat voelt lekker!! 8)
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 nov 2010, 23:31

We gaan wel een keer een middagje gamen, ik krijg de 24e GT5 binnen, dus je bent van harte welkom om even een stukje te komen toeren in m'n (pas weer) getunede R53 en een middagje te gamen. Kun je me direct FIFA even leren ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2010, 10:22

is cool gaan we doen! 8)

Terug naar “Kletshoek”