Schaatskoorts

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 feb 2012, 13:25

frankie schreef:
Cannuccia schreef:bij mijn ouders in Langedijk
Als in Broek op Langedijk? Toen ik klein was had ik nog een tante wonen in Heerhugowaard aan de Oostdijk, daar hebben we op de vaart ook heel wat af geschaatst.
Als in Broek op Langedijk ja, daar heb ik tot m'n 7e gewoond. Wij schaatsten daar altijd op het kanaal langs de Westdijk (Oostdijk ligt aan de andere kant van HHW toch? Bij Obdam).
Daarna zijn we verhuisd naar Zuid-Scharwoude en m'n ouders wonen daar nog steeds. Aan het water, dus ik bind m'n schaatsen binnen onder en stap zo het ijs op. :D
Afbeelding
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2012, 13:26

Zal ik eens een geheimpje verklappen? Ik heb nog nooit geschaatst... Lijkt me ook niet verstandig om daar als zelfstandig ondernemer nu nog aan te beginnen! :mrgreen:
Naatje
Shopaholic!
Contacteer:

02 feb 2012, 13:38

geen schaatskoorts, wel ski/snowboard koorts :D 8)

have fun Rianne!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2012, 14:02

Het is nou ook weer niet zo dat ik een heel fanatieke schaatser ben, maar als er natuurijs ligt begint het bij mij toch altijd wel te kriebelen. Vorig jaar heb ik op tweede kerstdag geschaatst op de meren in de Kop van Overijssel (Wanneperveen, Giethoorn, Blokzijl) en dat was erg gaaf. Strak blauwe lucht, zonnetje, paar graadjes onder nul. Een paar dagen ervoor was daar het NK op natuurijs gereden en het ijs was toen super. Zou leuk zijn als dat binnenkort weer kan. 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 feb 2012, 14:37

Cannuccia schreef:(Oostdijk ligt aan de andere kant van HHW toch? Bij Obdam).
Klopt, bij Opdam en Hensbroek. Mijn tante woonde schuin tegenover de molen, daar het bruggetje over en je was in Hensbroek.

Terug naar “Kletshoek”