Dat is met de auto niet anders....Adrenalin Junkie schreef:
En als ik dan netjes stop, gaan ze je helemaal bedanken... ik denk dan, dat zijn toch de normale regels? Is het zo bijzonder?
S2000 en plots is daar een MINI!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, zeker niet hier!frankie schreef:Dat is met de auto niet anders....Adrenalin Junkie schreef:
En als ik dan netjes stop, gaan ze je helemaal bedanken... ik denk dan, dat zijn toch de normale regels? Is het zo bijzonder?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb t in Den Haag ook vaak hoor...stop je voor een zebra pad, krijg je een duimpje...maar das met name omdat er méér mensen zijn die gewoon doorrijden dan stoppen

Ik heb t in Den Haag ook vaak hoor...stop je voor een zebra pad, krijg je een duimpje...maar das met name omdat er méér mensen zijn die gewoon doorrijden dan stoppen

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met de MINI maak ik het btw wel vaker mee dat ik een duimpje of zwaaitje krijg dan met de andere auto´s...
maar niet bijzonder ofzo, zeg 4 op de 10 keer.
maar niet bijzonder ofzo, zeg 4 op de 10 keer.

- DvK
- Leerling Mini lid
Bericht
[quote="Adrenalin Junkie"]Ghostrider eats these retards for breakfast...
In tegenstelling tot hun weet hij wel wat hij doet.
quote]
Surprise surprise de originele ghostrider heeft zich allang hartstikke dead gereden....hoe goed je ook kan rijden...het hoort gewoon niet thuis op de openbare weg !
In tegenstelling tot hun weet hij wel wat hij doet.
quote]
Surprise surprise de originele ghostrider heeft zich allang hartstikke dead gereden....hoe goed je ook kan rijden...het hoort gewoon niet thuis op de openbare weg !
Live fast Die old....
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja jij doelt op die gast uit Parijs, maar die was ook behoorlijk gek.
Klopt dat het diverse rijders zijn.
Dit is hem (in ieder geval 1 van het team):

Ben hem nog tegen gekomen op de motorrai paar jaar terug.
Stonden ze met die Turbo Busa dvdtjes etc te verkopen
Plus de foto's van hem op de Nurburgring:

http://www.pagenstecher.de/TALK-TALK-TA ... rider.html
Klopt dat het diverse rijders zijn.
Dit is hem (in ieder geval 1 van het team):

Ben hem nog tegen gekomen op de motorrai paar jaar terug.
Stonden ze met die Turbo Busa dvdtjes etc te verkopen

Plus de foto's van hem op de Nurburgring:

http://www.pagenstecher.de/TALK-TALK-TA ... rider.html

- S-67
- Be Mini
Bericht
Ben zelf Turks en elke zomer ook in Istanbul voor een paar week en daar zie je dit elke dag op snel weg
Scirocco's, mini's, s2000's etc etc.
In de rijkere gebieden (Bebek/Ortakoy/Etiler,Bagdat Avenue, Nisantasi etc etc.) zul je meer ferrari's en lambo's zien, maar die zullen minder aso gaan rijden en meer pronken met (fantastische) geluiden

In de rijkere gebieden (Bebek/Ortakoy/Etiler,Bagdat Avenue, Nisantasi etc etc.) zul je meer ferrari's en lambo's zien, maar die zullen minder aso gaan rijden en meer pronken met (fantastische) geluiden
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
ik ken genoeg motorrijders en daar zijn er zeker 8 van de 10 niet normaal. Nu kan ik er zelf ook wat van, maar dan vier wielig dus je hoort mij niet klagen.
iDD
iDD
Onze sponsors