Skiën: Wat mee te nemen??

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 jan 2012, 13:38

Marcel Always Open schreef:een reisverzekering mét ski-dekking
zodat als je een priveritje met de helicopter moet meemaken, je geen leuke +- 2500 euro rekening krijgt.
ervaring?
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

07 jan 2012, 22:06

Bedankt voor de info.

Vandaag al wezen shoppen. Meeste heb ik al gekocht. Moet alleen nog een aantal kleine dingen hebben :)

In januari ga ik 3 dagen en in maart ga ik nog eens 1 week. Vandaar dat ik alles liever zelf koop dan dat ik het van mensen ga lenen.
blackmini
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

07 jan 2012, 22:18

Wij zijn vandaag aan gekomen in Gerlos. Ondanks erg veel sneeuw, denderde de clubman D gewoon naar boven. Wij hebben bij ons (alles past in de clubman zonder dakkoffer). 2 paar skis, skistokken, skihelmen, skischoenen, moonboots,laarsen, schoenen, mutsen, wanten, shawls, 2 koffers met kleding, ieder 2 skipakken, skibroeken, 4 fleece kolletjes, thermo ondergoed, zwemkleding voor in het hotel en ga zo maar ff door. Wat het probleem is als je zo kort gaat is dat je eigenlijk net zoveel moet meenemen als voor een week. Waar ga je naar toe??? Heel veel plezier en doe voorzichtig. :lol:
Marcel Always Open
Cabrio-King

07 jan 2012, 22:46

Ragnar schreef:
Marcel Always Open schreef:een reisverzekering mét ski-dekking
zodat als je een priveritje met de helicopter moet meemaken, je geen leuke +- 2500 euro rekening krijgt.
ervaring?
Phoe , gelukkig niet zelf. Maar een kennisje werd aangeskied door iemand anders en moest met de helicopter. De 2500 is een heeeeele grove schatting, weet de details niet goed. Maar al is het 500, dan is een tientje voor de verzekering al makkelijk terugverdiend.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”