is heel gaaf... ik heb er een aantal dvd's van... alleen inschrijf geld is best veel..
The entry fee per vehicle based on two (2) persons in the vehicle is £40,000 GBP for new Gumballers, and £30,000 for previous Gumballers. Additional passengers and/or co-drivers pay a fee of £10,000 GBP per person. The entry fee for your vehicle and any additional fees for additional passengers and/or co-drivers are due and payable within dates specified by Gumball HQ.
dit is echt een geniale race, als ik ooit nog eens een keer die staatsloterij win doe ik mee met een Porsche GT3.
Heb wel eens een verhaal gehoord van twee rijkeluis zoontjes die de avond voor de aanvang van de race op het feest van de Gumball 3000 waren en de sfeer zo goed vonden dat ze s'nachts een mercedes dealer uit z'n nest hebben gebeld en een s600 gekocht hebbn zodat ze de volgende morgen mee konden doen, wat je met geld (van je ouders) allemaal niet kan doen!!!
Dit was 2 jaar geleden in een godverlaten "gat" in Wallonië (om twee uur 's nachts).....
Er zit wel serieus volk tussen....
Maar je moet maar eens gaan kijken als je kan
Ze komen inderdaad door NL ! Ik had het ook al in mn agenda staan. Ik ga zeker kijken! Maar meedoen.... inschrijfgeld daarbij neergelegd; Je auto moet ook nog een aanschafwaarde van 5 nullen hebben dacht ik. En wat dacht je van alle juridische problemen die je ermee kunt krijgen...