Ik heb m'n droom garage al gevonden, de overbuurman van m'n oma heeft een TOPhuis gebouwd en een garage voor 6 (zes) auto's! Dat wil ik ook

Als het klaar is zal ik eens kijken of ik er foto's van kan en mag nemen

Mooi geklust van deze meneer, alleen de lift lijkt me niet handig! de halve bodem is zo bedekt.. lastig uitlaatje wisselen...Woosh! schreef:zo, deze weer even opgedoken..
t kan blijkbaar ook voor minder....
Autojunk filmpje
Autoblog artikel
ik vind m cool![]()
nu nog ff de DIY oprapen ergens
haha als we op vakantie gaan, dan word ie voor een paar weken de garage in gereden ja, en het uistappen is een missie op zich...Sven schreef:Drukken jullie de MINI de garage in?? Zou niet weten hoe je moet uitstappen
bij een Porsche is de uitlaat het probleem niet met zo'n liftSt.pierre schreef:Mooi geklust van deze meneer, alleen de lift lijkt me niet handig! de halve bodem is zo bedekt.. lastig uitlaatje wisselen...Woosh! schreef:zo, deze weer even opgedoken..
t kan blijkbaar ook voor minder....
Autojunk filmpje
Autoblog artikel
ik vind m cool![]()
nu nog ff de DIY oprapen ergens
Haha, doet me denken aan deze beste manmini cabrio schreef:haha als we op vakantie gaan, dan word ie voor een paar weken de garage in gereden ja, en het uistappen is een missie op zich...Sven schreef:Drukken jullie de MINI de garage in?? Zou niet weten hoe je moet uitstappendak open, gaan staan, en over de deur heen stappen... want er is aan beide zeiden niet meer als 5 cm ruimte over, tussen de deur en een kast...
![]()
Onze sponsors