Ludieke actie

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Ludieke actie

06 jul 2010, 18:10

Een collega zei voor het WK tegen me "als ze wereldkampioen worden dan schilder ik mijn auto oranje"
Nu ze nog maar twee wedstrijden moeten,en de kans aanwezig is dat ze daadwerkelijk kampioen worden knijpt hij hem als een oude dief :P
heb hem al een beetje zitten fokken met foto's van blikken oranje verf,en heb zijn auto al oranje geshopt ( is een Mazda 323 uit'"92 dus er is niets verloren >)
Maar ik heb geen flauw idee welke verf ik hiervoor het beste kan gebruiken,en welke hoeveelheid ?kwasten,rollen,spuitbus ?
het moet natuurlijk wel een (betaalbaar) geintje blijven :lol:

Dus graag TIPS,INFO,en ADVIES.
zal tzt evt foto's/filmpjes hier posten mocht het allemaal doorgaan ( hoorde dat zijn vrouw niet erg enthousiast was)

Greeetz, Zmorf
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

06 jul 2010, 21:23

Dupli-color Car Art.... tijdelijke lak, spoelt er met regen niet af, maar met water en zeep te verwijderen, volgens de beschrijving (geen eigen ervaring!) http://www.duplicolor.com/products/carart.html Helaas geen oranje in het kleurpallet...

Een paar jaar geleden had Akzo ook zo'n plastic-achtige verf: Maskin. Smeer je erop, er vormt zich een soort coatinglaagje die je er weer af kan halen. Misschien dat iemand nog ergens een pot heeft staan.

En anders zien dat je een rol oranje palletwrap/wikkelfolie op de kop kunt tikken, is minder prijzig voor een geintje....
de_jeff
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 jul 2010, 00:16

als het echt niet meer uit maakt neem je gewoon een paar blikken 'buiten' verf (lees, op terpentine basis) en rol je de auto gewoon helemaal over, lak zal er wel weer afbladderen, maar als de auto verders niets waard is, is dat de goedkoopste optie, zo doen 9 van de 10 man het (zie alle roze, oranje, pooier paarse studenten-vakantie limo's maar eens) have fun met rollen!!
Its never to late to get yourself a MINI
coendek
Stoepsleutelaar

07 jul 2010, 08:00

nog 1 wedstrijd :lol:
speedy
NMC Legend
NMC Legend

07 jul 2010, 10:28

haha lachen :mrgreen: !!

Gewoon de goedkoopste rommel erop smeren die je kunt krijgen :wink:
deze heb ik gedaan met een roller en Action verf :mrgreen:

voor:

Afbeelding

na:

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

07 jul 2010, 10:30

Die auto verdubbeld in waarde als je daar verf op smeert man! :mrgreen:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

07 jul 2010, 14:41

MaVaEe schreef:Die auto verdubbeld in waarde als je daar verf op smeert man! :mrgreen:
bijna zonde van de investering >)

wel vet om hem eraan te houden als ze werkelijk kampioen worden :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 jul 2010, 20:17

ik ga nog een keertje met je mee Daiel, dat lijkt me zo gaaf. Wanneer ga je weer meedoen?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
A.J. the schnitzz
4 op een rij!
4 op een rij!

07 jul 2010, 21:25

de_jeff schreef:als het echt niet meer uit maakt neem je gewoon een paar blikken 'buiten' verf (lees, op terpentine basis) en rol je de auto gewoon helemaal over, lak zal er wel weer afbladderen, maar als de auto verders niets waard is, is dat de goedkoopste optie, zo doen 9 van de 10 man het (zie alle roze, oranje, pooier paarse studenten-vakantie limo's maar eens) have fun met rollen!!
Eens!
Als je het iets beter zou willen doen inderdaad met spuitbussen, maar dat is een dure grap! 8)
Wel even fototje als we winnen zondag (en dat doen we!) :mrgreen:
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!

Terug naar “Kletshoek”