Tuning gaat tot BPM-boete leiden....
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad,even een clubmeeting organiseren bij JP en zijn bende 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal allemaal wel meevallen.... Onze works heeft bijvoorbeeld net zoveel CO2 uitstoot als de vorige "standaard" S.
Ik heb vandaag de vraag bij PON neergelegd in hoeverre de motortuning bij Audi leidt tot verhoogde CO2 uitstoot bij de voor het RDW geldende cyclus.
Ben benieuwd...
Ik heb vandaag de vraag bij PON neergelegd in hoeverre de motortuning bij Audi leidt tot verhoogde CO2 uitstoot bij de voor het RDW geldende cyclus.
Ben benieuwd...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
als we nou alle uitstoot winst optellen van alle forumleden met tuning, die gaan claimen en voor dat geld een groupbuy voor iets leuks houden...of happie eten 

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sprak vandaag een collega met een getunede A4 (van 120 naar 211PK) en die was behoorlijk wat zuiniger geworden... Maarja het gaat om de manier waarop het RDW de meting doet.
EENS.werner schreef: We zouden eigenlijk geld toe moeten krijgen
Sprak vandaag een collega met een getunede A4 (van 120 naar 211PK) en die was behoorlijk wat zuiniger geworden... Maarja het gaat om de manier waarop het RDW de meting doet.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn hierover al meerdere discussies gevoerd en volgens mij maakt chiptuning de auto is vele gevallen juist zuinger....
En daardoor ook minder uitstoot....
Maar dit is toch echt de limit! Wat een figuren lopen daar zeg. Eerst die BPM wat al nergens op slaat. Geen enkel land heeft het, maar wij(NL'ers) moeten bij de helft meer betalen voor een nieuwe wagen!
Dan ook nog de slurptaks....
Ook die regeling is niet redelijk naar mijn idee. Ik gok dat een Ferrari per jaar minder uitstoot dat een (lease)Golf diesel...... En die Ferrari kost door de slurptaks vele duizenden euro's meer (niet dat die Ferrari rijder daar wakker van zal liggen, maar das het voorbeeld)
En nu dit!
Ik wordt echt strontberoerd van al die k*tmaatregelen om de automobilist uit de auto te krijgen. Het wordt steeds minder leuk.
Neem dan het openbaar vervoer... Nee das TOP geregeld zeg! NOT!!
Ik zeg: Ga de files aanpakken, het openbaar vervoer verbeteren en de automobilist laten betalen naar het aantal kilometers dat hij/zij rijdt.....
Maargoed dat zal wel weer niet ogelijk zijn
En daardoor ook minder uitstoot....
Maar dit is toch echt de limit! Wat een figuren lopen daar zeg. Eerst die BPM wat al nergens op slaat. Geen enkel land heeft het, maar wij(NL'ers) moeten bij de helft meer betalen voor een nieuwe wagen!
Dan ook nog de slurptaks....
Ook die regeling is niet redelijk naar mijn idee. Ik gok dat een Ferrari per jaar minder uitstoot dat een (lease)Golf diesel...... En die Ferrari kost door de slurptaks vele duizenden euro's meer (niet dat die Ferrari rijder daar wakker van zal liggen, maar das het voorbeeld)
En nu dit!
Ik wordt echt strontberoerd van al die k*tmaatregelen om de automobilist uit de auto te krijgen. Het wordt steeds minder leuk.
Neem dan het openbaar vervoer... Nee das TOP geregeld zeg! NOT!!
Ik zeg: Ga de files aanpakken, het openbaar vervoer verbeteren en de automobilist laten betalen naar het aantal kilometers dat hij/zij rijdt.....
Maargoed dat zal wel weer niet ogelijk zijn

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Greetz JP
Sorry hé ik kan er ook niks aan doenGreyCooperS schreef:Tijd dat we JP en zn bende eens een schop geven

Greetz JP
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat je dan een weekje ergens heen kan gaan...met een hapje en een drankje en een hotelletje etc.etc.etcGreyCooperS schreef:als we nou alle uitstoot winst optellen van alle forumleden met tuning, die gaan claimen en voor dat geld een groupbuy voor iets leuks houden...of happie eten
Onze sponsors