Hoe bedoel je? Het vergroot toch enkel het zicht naar achtere?snans schreef:zonder die beugels krijg je wel meer het "always open" gevoel.
MINI Cabrio uitverkocht???
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
. Kijk ns bij the gallery. Wat zie ik daar achter bij de rolbeugels? Zier er raar uit.
[web]http://www.caranddriver.com/carnews/137 ... abrio.html[/web]

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hier nog wat, zonder plakkerssnans schreef:zonder die beugels krijg je wel meer het "always open" gevoel.
edit: eig toch wel idioot hé, nog al die plakkers erop. de R56 is al uit, zal geen of weinig verschil in zitten

[web]http://www.caranddriver.com/carnews/137 ... abrio.html[/web]

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Als de kap open is
haha ik dacht dat je het had over als de kap dicht was. STOM!
Ah ja nu snap ik jesnans schreef:wel, met die beugels heb je naar mijn mening het gevoel in een kuip te zitten. (zoals een targa)
zonder beugels heb je een volledig vlakke achterkant, dus meer een echte cabrio naar mijn mening

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

Ze hebben niet voor niets de R-56 ontworpen. KASSSAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!FastBunny schreef:Betekend dat ook dat als een R50/52/53 gebruiker straks een probleem heeft als die zijn motorblok moet laten vervangen
gr, PC

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
. Tzou stom zijn van bmw indien ze dat niet doen allesinds
Ik denk wel dat ze x aantal reserve stukken hebben voorzien hoor. Het is gewoon dat er geen genoeg er meer over te zijn om nieuwe wagens af te leveren... Maar ze hebben heus nog genoeg voor wisselstukkenFastBunny schreef:Betekend dat ook dat als een R50/52/53 gebruiker straks een probleem heeft als die zijn motorblok moet laten vervangen

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sterker nog, ze zijn verplicht 10 jaar lang nieuwe onderdelen voor oude modellen te maken.Jurgen schreef:Ik denk wel dat ze x aantal reserve stukken hebben voorzien hoor. Het is gewoon dat er geen genoeg er meer over te zijn om nieuwe wagens af te leveren... Maar ze hebben heus nog genoeg voor wisselstukkenFastBunny schreef:Betekend dat ook dat als een R50/52/53 gebruiker straks een probleem heeft als die zijn motorblok moet laten vervangen. Tzou stom zijn van bmw indien ze dat niet doen allesinds

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog sterker: voor driveability parts (dus onderdelen die technisch en/of wettelijk noodzakelijk zijn om een auto op de openbare weg toe te laten) geldt een leverplicht tot 15 jaar.CooperS-lightningblue schreef:Sterker nog, ze zijn verplicht 10 jaar lang nieuwe onderdelen voor oude modellen te maken.Jurgen schreef:Ik denk wel dat ze x aantal reserve stukken hebben voorzien hoor. Het is gewoon dat er geen genoeg er meer over te zijn om nieuwe wagens af te leveren... Maar ze hebben heus nog genoeg voor wisselstukkenFastBunny schreef:Betekend dat ook dat als een R50/52/53 gebruiker straks een probleem heeft als die zijn motorblok moet laten vervangen. Tzou stom zijn van bmw indien ze dat niet doen allesinds

Onze sponsors