Ik vind het toch precies wat overroepen ze. Het doet me denken wat ze in de omstreken van zavemtem hebben gedaan.
Daar waren ze ook aan het zagen dat de vliegtuigen teveel lawaai maakten. Ik woon al 20 jaar onder diezelfde vliegroute en ja in het hoogseizoen komt er elke 90 seconden een vlieger over, op nog geen 30 meter boven onze kop. Toch hebben wij nooit willen tekenen hoor. Het zijn gewoon die nieuwkomers, die hier komen wonen, onder de drukste vluchtroute van belgie nota bene en dan komen eisen dat er geen vliegtuigen mogen overvliegen. Als je aan een station gaat wonen ga je toch ook niet gaan zagen dat je lawaai hebt van de treinen.
Klokkenluider van Tilburg
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Binnenkort komt er vast wel een مسجد voor in de plaats
met een mooie minaret die 5x per week oproept tot gebed.
Trouwens.... is die klok (die cijferplaat) wel goed!??! wie begint er nu om 07:15uur met luiden?????

Trouwens.... is die klok (die cijferplaat) wel goed!??! wie begint er nu om 07:15uur met luiden?????

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Ik zou de huidige klokkenluider koesteren. Toch 5 kwartier langer uitslapen.
5x per week, en dan ook 6x per dag.v.a. 6 uur 's morgens.( مسجد , vertaling, Jammermolen)Arjan schreef:Binnenkort komt er vast wel een مسجد voor in de plaatsmet een mooie minaret die 5x per week oproept tot gebed.
Ik zou de huidige klokkenluider koesteren. Toch 5 kwartier langer uitslapen.

mini-CAB
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk, met de dikke moskee in Tilburg was het wel mogelijk om afspraken te maken om de overlast in de buurt te beperken, met de pastoor van deze kerk niet.
Het is 7.15 omdat hij sinds hij de nieuwe pastoor is in die kerk de 8 gelovigen zo oproept voor de ochtendmis. Daarvoor is de klok 20 jaar lang niet meer voor de ochtendmis gebruikt.
Die klok zit 10 dB boven de geluidsnorm, de buurt heeft er geen problemen mee dat er geluid wordt op de andere tijdstippen van de dag, heel netjes dus lijkt mij.
Die klok maakt evenveel herrie als een kermis voor de deur heeft de gemeente gemeten. Moet je voorstellen dat er elke morgen om 7.15 de kermis even twee minuten wordt aangezet voor je deur.
Natuurlijk zijn er in Nederland ook nog wel andere plekken waar nog meer herrie is, maar ook een pastoor heeft zich aan afspraken en verordeningen te houden.
Het is 7.15 omdat hij sinds hij de nieuwe pastoor is in die kerk de 8 gelovigen zo oproept voor de ochtendmis. Daarvoor is de klok 20 jaar lang niet meer voor de ochtendmis gebruikt.
Die klok zit 10 dB boven de geluidsnorm, de buurt heeft er geen problemen mee dat er geluid wordt op de andere tijdstippen van de dag, heel netjes dus lijkt mij.
Die klok maakt evenveel herrie als een kermis voor de deur heeft de gemeente gemeten. Moet je voorstellen dat er elke morgen om 7.15 de kermis even twee minuten wordt aangezet voor je deur.
Natuurlijk zijn er in Nederland ook nog wel andere plekken waar nog meer herrie is, maar ook een pastoor heeft zich aan afspraken en verordeningen te houden.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Die pastoor kan erop wachten dat zijn klok op gegeven moment "ineens" volgespoten is met Pur-schuim.
Wat een plaat voor z'n kop zeg. Hij maakt z'n geloof lekker populair.
Wat een plaat voor z'n kop zeg. Hij maakt z'n geloof lekker populair.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors