19 april: Rit langs de wateren

Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

19 april: Rit langs de wateren

29 jan 2009, 08:48

RIT LANGS DE WATEREN 19 april

ALGEMENE INFORMATIE:
Verzamelen vanaf 11.00 uur te AC restaurant Bodegraven
Verzameladres: Goudseweg Bodegraven
Equipes gaan rijden vanaf 11.45 uur (elke 1 of 2 minuten ivm de spreiding)
Eindpunt is gelijk aan beginpunt.
Navigatie systeem is door middel van bolletje-pijltje, aangevuld met vragen die je tijdens de route moet beantwoorden.
Duur van de rit 3 tot 3,5 uur (excl pauzes)
Kosten : 5 euro per auto.

Willen jullie svp je gegevens (telefoonnummer etcetera) per PB aan mij zenden, zodat ik tijdens de rit contact kan houden met mensen die uitvallen verdwalen of dergelijke. Ook helpt dit ontzettend door de startlijst alvast gereed te hebben en ik dit niet 's ochtends vroeg hoef te regelen.

De ingevulde contactgegevens worden alleen ten behoeve van deze rit gebruikt en daarna gedelete!


(start topic: 29 jan)
Hallo allemaal ik ben nog druk bezig met organiseren maar wil alvast de datum doorgeven
Op zondag 19 april is er een rit die waarschijnlijk in de omgeving Alphen a/d Rijn <> Gouda rond gaat en zoveel mogelijk rondom de Zuidhollandse wateren gaat volgen.

Meer detail volgt, maar 19 april staat al vast !!!


(edit 9 mrt)
Vandaag tijdens een andere tourrit weer heel veel zin gekregen in de Rit langs de Wateren :wink: met extra ideeën.
De start- en eindlocatie zullen waarschijnlijk bij het AC restaurant Bodegraven worden. Ik ben nog aan het proberen om een andere eindlocatie te plannen (bij een leuker restaurant), maar ben ook afhankelijk van de medewerking en mogelijkheden van de lokale horeca-ondernemers.

Het routenavigatie zal zijn door middel van BOLLETJE-PIJLTJE, met aanvullende vragen. Dit puzzel element is in de zin van vragen onderweg, zodat we de oplettende bestuurders kunnen waarderen (puzzelelement is ook vanwege verzekeringskwesties noodzakelijk). Maar zoals ik al eerder zei, niet al te moeilijk ! Lekker rijden !!! :mrgreen:
Het rijden is hoofdzaak bij alle door mij uitgezette ritten. Mensen die vorig jaar mei aan de Delflandroute meededen kunnen dit bevestigen. Zo min mogelijk N-wegen, zoveel mogelijk binnendoor, en uiteraard veel FUN (in hoofdletters). De route wordt ongeveer 110 km lang. Dat is dus ongeveer 3 tot 3,5 uur rijden (excl pauze) en dat is precies goed :wink: .

Mensen die nog niet vaak ritten hebben gereden of het bolletje-pijltje principe niet kennen; geen paniek!!! Voorafgaand aan de rit doe ik een kleine toelichting , het is niet moeilijk en als je echt in paniek raakt, kun je je tijdig verzekeren van assistentie door een navigator mee te nemen en/of door in kleine groepjes te rijden (spreek dit dan wel even met die andere bestuurder af zodat hij op je wacht als het licht op rood springt).

Uiteraard probeer ik halverwege een tussenstop te plannen bij een terrasje voor koffie en fris (en appeltaart natuurlijk :wink: ) want op een lege maag kan men niet rijden natuurlijk!

De verzameltijd wordt vanaf 11.00 uur zodat we om ongeveer 11.45 uur de eerste equipes op weg kunnen sturen ! :rijden
Vooraf geef ik een klein beetje uitleg over navigeren, maar is eenvoudig.


Voor deze rit zal een inschrijvingsgeld van 5 euro gevraagd worden per auto. Deze bijdrage is noodzakelijk als dekking van de kosten van de bekers en voor het kleurenkopiëren routeboek, die prijzen zijn al ingekocht. (en nee ik wordt er niet rijk van want ben veel meer aan benzine kwijt :wink: ).


Jammer dat het samen valt met de "battle of the small" meeting op 19 april , het lijkt erop dat mensen kiezen tussen een rit of een "statische' meeting. De datum van 19 april staat al tijden vast ivm gemaakte beloftes.

Toch even een tussentijds lijstje !!! (inclusief enkelen met een voorbehoud)

0. Marcel (mderijke)
1. Marcelclemens
2. PPCS (misschien)
3. Berthil (verhinderd)
4. Remco
5. Sas en Seirv
6. Hans (met de GP alstublieft )
7. BMW X3
8. JBCola
9. Peter
10. Parklaneworks
11. Dave & Joyce
12. Remke helaas mini verkocht :cry:
13. Donstil
14. Daaan
15. Mitchell
16. Jimini (met unoxmuts en handschoenen)
17. Minicat
18. Ivo (voorbehoud)
19. Wwaldo (Pieter)
20. Jurgen
21. Born2drive + Fury
22. Coops misschien - laat dit nog weten.
23. @MR misschien
24. Sepp & Ester
25. Gb2007


Groeten van Marcel :wink:
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 13 apr 2009, 23:04, 9 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
marcelclemens
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Hillegom
Berichten: 787
Lid geworden op: 09 jul 2006, 18:01

29 jan 2009, 08:51

He Marcel,

Ik doe zeker mee hoor !
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1253
Lid geworden op: 27 sep 2006, 09:56

29 jan 2009, 09:44

Hey we krijgen concurrentie!!!! Maar das niet erg want die omgeving is echt ontzettend mooi!!!

Groeten,

PP
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

29 jan 2009, 09:44

Altijd goed om alvast de datum vast te leggen, ik kan ook wel 8)
remco
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 235
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:53

29 jan 2009, 11:54

zo nog een rit in de Zuid-Holland. Dat wordt nog druk die periode. Ziet er naar uit dat 19 april wel gaat lukken.

Wordt bolletje-pijltje?
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

29 jan 2009, 11:58

Hi Marcel, gezellig.... Sas en Seirv willen zich afvast inschrijven...
remco schreef:Wordt bolletje-pijltje?
Wordt zeker bolletje-pijltje-watertje :s
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

29 jan 2009, 15:45

Hmm.. kom denk ook wel.. met mooi weer met de Lotus, mag dat? :oops:
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

29 jan 2009, 16:23

Marcel,

Dan kunnen wij ook wel.

Annet
Afbeelding
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

29 jan 2009, 18:19

check 8)
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

29 jan 2009, 19:30

Klinkt goed! Lekker in de buurt.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

29 jan 2009, 22:24

Hallo allemaal het wordt bolletje pijltje met onderweg wat vragen te beantwoorden. Doelstelling is zo min mogelijk N wegen te gebruiken maar alles binnendoor. De rit wordt niet al te moeilijk, het gaat om het rijden niet om puzzelen.

Ik zal over een tijdje een lijstje bijwerken van deelnemers. De begin en eindlocatie zijn nog niet definitief dus dat volgt ook nog. De datum van 19 april is wel definitief want heb ik al beloofd aan anderen.

Leuk om jullie enthousiaste reacties nu al te zien ! :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

30 jan 2009, 00:58

Ik ga hem alvast in mijn agenda zetten! Het is een mooie omgeving voor een leuke route 8) ! I'll be there!
Dave Joyce
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Hillegom
Berichten: 88
Lid geworden op: 27 mar 2008, 20:44

30 jan 2009, 19:54

Hoi Marcel,

wij willen ons ook aan melden voor deze rit.

19 April staat in onze agenda.

Groetjes Dave & Joyce
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

31 jan 2009, 12:47

:rijden Dave & Joyce, jullie zijn van harte welkom.

Het is leuk om de enthousiaste reacties nu al te zien!

Binnenkort ga ik de rit helemaal narijden & noteren, ben van de week al bezig geweest met de voorbereiding (stafkaarten erbij 8) )

Het ziet er naar uit dat we beginnen in Bodegraven, makkelijk te vinden voor iedereen. Omdat sommige mensen samen rijden is het handig om de eindlocatie ook daar in de buurt te laten zijn. Ook ben ik aan het kijken om bij een restaurant in de buurt te finishen want een mens moet toch eten 8)
De rit wordt ongeveer 120 km lang en normaal gesproken is dat 3 tot 3,5 uur rijden. Daarom wordt de verzameltijd 11.00 uur zodat we vanaf 12.00 uur van start kunnen. Onderweg natuurlijk even remmen bij een terrasje 8)


Er komt een puzzel element in de zin van vragen onderweg, zodat we de oplettende bestuurders kunnen waarderen (puzzelelement is ook vanwege verzekeringskwesties noodzakelijk). Maar zoals ik al eerder zei, niet al te moeilijk ! Lekker rijden !!! :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
rem.
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Antwerpen
Berichten: 853
Lid geworden op: 12 aug 2008, 19:08

31 jan 2009, 17:32

Dat zie ik ook wel zitten, zet het in mijn agenda 8)

gr remke

Terug naar “Events 2009”