28 Juni: Foto-meeting in regio van Apeldoorn...

Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

22 jun 2009, 10:03

@ Marcel174; Je bent van harte welkom!
@ Patrick1976; Een bruine Clubman hebben we inderdaad nog niet... Ik heb je onder voorbehoud op de lijst gezet.
@ ducks; Ook jou heb ik onder voorbehoud op de lijst geplaatst.
hanskramer schreef:heeft iemand nog iets van een programma?
Niet echt... Persoonlijk wil ik geen al te strakke planning maken met hoelaat we op een afgesproken punt moeten zijn. Dit geeft immers alleen maar onnodige stress, en het ritje is juist ter ontspanning... :D
Maar Dennis en ik hebben wel een grof idee opgesteld waar we langs willen rijden: Uiteraard beginnen we in Apeldoorn, om via Beekbergen naar de Veluwsche Stoomtrein Maatschappijen in Lieren te rijden. Volgens TBL is er in die regio ook een kasteel waar foto's gemaakt kunnen worden..? Daar vandaan kunnen we via Loenen naar Dieren, uiteraard met de nodige pitstops op mooie locaties. In de buurt van Dieren weten we een hele mooie zandafgraving aan het eind van een doodlopende weg te vinden. Op de eerste pagina staan een aantal foto's van deze locaties.

Als we ons in die zandbak hebben vermaakt denk ik dat we beter even kunnen overleggen wat we gaan doen... Misschien willen er al mensen naar huis? Of zijn we hongerig geworden, en willen we eerst wat gaan eten? Of hebben we nog niet genoeg gereden, en gaan we de bochtige weggetjes van de Posbank opzoeken?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Ma
Maike

22 jun 2009, 16:00

Hallo Mini-fanaten,

Voor weekblad Elsevier ben ik bezig met een artikel over MINI, en dan met name over de cult die achter de nieuwe mini's schuilgaat. In het stuk komt het forum aan bod en allerlei spontane activiteiten die ontstaan via het forum. Graag zou ik zondag naar Apeldoorn komen en een kijkje nemen bij de fotoshoot. Met wie kan ik hierover contact opnemen?

Groet,

Maike de Vocht
Elsevier
redactie Nederland

T: 020-5159955
E: [email protected]
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

22 jun 2009, 16:14

Maike schreef:Hallo Mini-fanaten,

Voor weekblad Elsevier ben ik bezig met een artikel over MINI, en dan met name over de cult die achter de nieuwe mini's schuilgaat. In het stuk komt het forum aan bod en allerlei spontane activiteiten die ontstaan via het forum. Graag zou ik zondag naar Apeldoorn komen en een kijkje nemen bij de fotoshoot. Met wie kan ik hierover contact opnemen?

Groet,

Maike de Vocht
Elsevier
redactie Nederland

T: 020-5159955
E: [email protected]
je kan vrijdag ook naar de Mac Meeting komen aan de MC Donalds in Breda Noord altijd genoeg volk daar en je ker er makkelijk een mini eigenaar vinden ;)
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

22 jun 2009, 16:45

Shadow_Breaker schreef:je kan vrijdag ook naar de Mac Meeting komen aan de MC Donalds in Breda Noord
Gewoon allebei de evenementen bezoeken! 8)
Maike schreef:Met wie kan ik hierover contact opnemen?

Euhm... Tjah... Dat zal ik dan wel worden.... Van mij betreft ben je van harte welkom om te komen kijken, en ik wil ook gerust wat foto's van je vervoersmiddel maken!
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

22 jun 2009, 16:56

Berry M je 'programma' ziet er goed uit.
Zie iedereen zondag, heb er zin in :D
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

22 jun 2009, 18:07

wordt nog veel leuker zondag. :yeah
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

22 jun 2009, 18:08

hey berry, je kan me ook OVB eropzetten, het hangt er wat vanaf of ik uit men bedje geraak. (of ik snachts heb moeten werken dus) ;)
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

22 jun 2009, 18:57

hanskramer schreef:wordt nog veel leuker zondag.
Wat ben je allemaal van plan? :?
Shadow_Breaker schreef:je kan me ook OVB eropzetten, het hangt er wat vanaf of ik uit men bedje geraak.
Is bij deze gebeurd! Het is dat België een beetje uit de slinger is, anders zou ik je hoogstpersoonlijk kom ophalen. :mrgreen:

Ik heb de opzet van het opkomstlijstje, welke in het startbericht staat, een beetje gewijzigd nu er een aantal mensen zonder MINI langs komen.
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

22 jun 2009, 19:10

dat zeg ik :lol:
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3196
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

22 jun 2009, 19:46

Ik kom sowieso effe beppen en kleppen bij de McD, oja en jullie MINI's bekijken natuurlijk. Meerijden naar de VSM is ook goed, ben er al jaaaaaren niet geweest.

Gaan jullie ook nog langs de IJssel? Ruine van kasteel Nijenbeek bij Voorst? (Helaas weet ik niet of je daar met de auto dichtbij kunt komen, en ligt ook redelijk de andere kant op als Loenen..)

Afbeelding

Nu nog een momentje zien te vinden om de auto van te voren te kuisen... :roll:
Coen
Be Mini
Be Mini
Locatie: Overijssel
Berichten: 649
Lid geworden op: 04 jan 2007, 21:19

22 jun 2009, 21:36

Maike schreef: Voor weekblad Elsevier ben ik bezig met een artikel over MINI, en dan met name over de cult die achter de nieuwe mini's schuilgaat. In het stuk komt het forum aan bod en allerlei spontane activiteiten die ontstaan via het forum. Graag zou ik zondag naar Apeldoorn komen en een kijkje nemen bij de fotoshoot. Met wie kan ik hierover contact opnemen?
Dat zou leuk zijn 8) Je bent in ieder geval van harte welkom!
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

22 jun 2009, 22:04

@Maike: We zijn hier nooit zo officieel .. gewoon op komen dagen bij het verzamel punt is al genoeg :)
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Coen
Be Mini
Be Mini
Locatie: Overijssel
Berichten: 649
Lid geworden op: 04 jan 2007, 21:19

22 jun 2009, 22:22

Robert is nu definitief dus die kan ik ook aan het lijstje toevoegen.

- Berry M (Uiteraard met camera...)
- Dennis Ellens (heeft geen MINI, maar maakt wel erg mooie foto's)
- nepnerd
- BRG
- Senna Da Silva
- The blue lobster
- MaVaEe
- Speedy
- Coen
- Roald
- Dix67
- Hanskramer
- Robert
- Henne
- Marcel174

- The_menace (OVB)
- Paulsuus (OVB)
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

22 jun 2009, 22:40

heee .. waar ben ik gebleven?? ;)
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

23 jun 2009, 06:27

je mag niet meer mee :mrgreen:

Terug naar “Events 2009”