Beste Marjon, ik wil even doorgeven dat de datum goed uitkomt (ik stond al op de lijst al voordat de datum bekend werd).
Ik doe 's ochtends mee met het poetsgedeelte, maar 's middags hoef ik geen stickers of uitduiken (dank u voor het aanbod). Dit omdat ik zoveel mogelijk de auto zonder extra stickers en teksten wil houden, plus dat het op een cabrio-achterraampje toch niet past.
Alvast bedankt voor de organisatie. Zal ik de 35E op je bankrekening overmaken? Dan hoef je niet alles op die dag voor te schieten.
4 april: MINI-Verwendag in Breda (2nd)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Verdere details van betaling worden nog bekend gemaakt......
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
mderijke schreef:Ik doe 's ochtends mee met het poetsgedeelte, maar 's middags hoef ik geen stickers of uitduiken (dank u voor het aanbod). Dit omdat ik zoveel mogelijk de auto zonder extra stickers en teksten wil houden, plus dat het op een cabrio-achterraampje toch niet past.
Alvast bedankt voor de organisatie. Zal ik de 35E op je bankrekening overmaken? Dan hoef je niet alles op die dag voor te schieten.
Kijk dat zijn duidelijke aanmeldingen!! Thanks!kstja0 schreef:@Pretty Cooper
Graag ook op de middaglijst!!! Heb nu geloof ik drie kleine deukjes die vallen onder het restyle gedeelte. Als ik al geld moet overmaken of wat dan ook..... ik hoor het dan wel.
Verdere details van betaling worden nog bekend gemaakt......
gr, PC

- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Marjon,
Natuurlijk zoals reeds aangegeven kom ik graag poetsen, restylen gelukkig nog niet nodig
en stickers is niet zo mijn ding, maar ze zien er wel super uit, petje af Newminiclub komt
over in Silverstone.
Jack
Marjon, wij komen ook met zijn 2.
Natuurlijk zoals reeds aangegeven kom ik graag poetsen, restylen gelukkig nog niet nodig

Jack

Marjon, wij komen ook met zijn 2.
Laatst gewijzigd door Jack C op 08 mar 2009, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kuijt
- Mod virus alert!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@Pretty Cooper,
heb links één deukje en rechts twee deukjes. Weet niet of dat nog iets uitmaakt? Vorig jaar al 1 laten verwijderen bij een (wat dichter in de buurt van Rijswijk) schadebedrijf. Maar toen was ik voor één deukje toch al gauw 105 euro kwijt.
heb links één deukje en rechts twee deukjes. Weet niet of dat nog iets uitmaakt? Vorig jaar al 1 laten verwijderen bij een (wat dichter in de buurt van Rijswijk) schadebedrijf. Maar toen was ik voor één deukje toch al gauw 105 euro kwijt.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
haha ikkuh snap
More "men" in da house........
gr, PC

mk3cooperS schreef:Hoi Marjon,
restylen gelukkig nog niet nodigJack
haha ikkuh snap

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

ja lekker toch weer helemaal smooth, je staat er bij!!!Maaij schreef:Ik heb ook 1 klein deukje![]()
Dus ook restylen
gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
thanks
Komt goed!
gr, PC

kstja0 schreef:@Pretty Cooper,
heb links één deukje en rechts twee deukjes. Weet niet of dat nog iets uitmaakt?
thanks

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
gr, PC

Mars, doe ik!!!! Gezellie!!!! Ik hoor het wel.marss schreef:Eej Pretty,
je had me er al bijgezet voor het poetsen. Helemaal goed!!
Kun je remy68 er ovb bij het poetsen bijzetten? Kweet deze weer meer. thnx!
marss

gr, PC

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoi Pretty, zoals aangekondigd ben er in de ochtend bij. Restylen is nu (gelukkig) niet nodig en de stickers laat ik ook aan me voorbij gaan. Ik wil uiteraard wel even kijken hoe deze vakkundig geplakt worden
Groet en tot de 4e allemaal! Huib

- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors