Net aangehouden door de politie en heb net geen bekeuring van 150 euris gehad omdat hij vond dat de uitlaat meer dan 88 db produceerde. Omdat die ezel geen meetapparaat bij hem had bleef het bij een vermaning.
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?
Hoeveel db geeft een Milltek uitlaat
- hendoortje
- Leerling Mini lid
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
hier is wel wat info te vinden.
http://www.tuning-gids.nl/uitlaat-geluid.htm
en hier nog meer.
http://www.uitlaten.com/home/nieuws.html
MAAR het blijft een grijs gebied
,oftewel willekeur v.d. desbetreffende ambtenaar 
http://www.tuning-gids.nl/uitlaat-geluid.htm
en hier nog meer.
http://www.uitlaten.com/home/nieuws.html
MAAR het blijft een grijs gebied

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vreemd....
Een achterbuurman rijdt een Ferrari 430 Scuderia en ik kan je zeggen.... die hoor je toch nog net ff iets beter dan onze Milltek....
Hiervoor had ie een ''normale'' Ferrari F430, maar met Tubi's... Conclusie: LUID!
Ik kan precies horen, wanneer ie hem start en door welke versnelling ie hier rijdt...zoveel geluid maakt ie....
En ik neem niet aan dat alle Ferrari rijders hiervoor regelmatig op de bon gaan
Een achterbuurman rijdt een Ferrari 430 Scuderia en ik kan je zeggen.... die hoor je toch nog net ff iets beter dan onze Milltek....

Hiervoor had ie een ''normale'' Ferrari F430, maar met Tubi's... Conclusie: LUID!

Ik kan precies horen, wanneer ie hem start en door welke versnelling ie hier rijdt...zoveel geluid maakt ie....

En ik neem niet aan dat alle Ferrari rijders hiervoor regelmatig op de bon gaan

- MCS
- Mod virus alert!
Bericht
Mijn achter buurman rijd een BMW M3 V8, je wilt niet weten wat voor een sound daar uit komt!
Daar kan een Miltek uitlaat niet aan tippen (niet negatief bedoeld ), qua sound. Dus als ze een bekeuring willen geven......... hebben die gasten niks anders te doen!
Groet MCS

Daar kan een Miltek uitlaat niet aan tippen (niet negatief bedoeld ), qua sound. Dus als ze een bekeuring willen geven......... hebben die gasten niks anders te doen!
Groet MCS

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Hans
Lol
Wat MCS zegt... als die Milltek onder een MINI teveel herrie maakt
Laat ze dan eens kijken/luisteren bij al die supercars....
Jup! Gaaf ding! Hiervoor een zwarte F430; die klonk al niet onaardig, maar dit......Ivo schreef:Een gele? Zo ja, dan ik heb ik die laatst gezien en gehoord.Sven schreef:Een achterbuurman rijdt een Ferrari 430 Scuderia en ik kan je zeggen.... die hoor je toch nog net ff iets beter dan onze Milltek....![]()
![]()
![]()

@Hans
Lol

Wat MCS zegt... als die Milltek onder een MINI teveel herrie maakt

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sven
het verschil : bij de Ferrari is het muziek , bij andere auto's is het teringherrie
het verschil : bij de Ferrari is het muziek , bij andere auto's is het teringherrie

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
88dB??? :S
moet het niet 100dB zijn??
Er moet ergens in een boekje staat hoeveel geluid je auto mag maken. Een rallyauto, die aan de regels moet houden, die mogen max 100dB maken (incl backfire!!!/antilag).
rallyauto bij ons op school ligt op 99,2dB
en dat is heul veul herrie!
dus vind beetje vaag dat hij VIND dat je te veel geluid maakt 
moet het niet 100dB zijn??
Er moet ergens in een boekje staat hoeveel geluid je auto mag maken. Een rallyauto, die aan de regels moet houden, die mogen max 100dB maken (incl backfire!!!/antilag).
rallyauto bij ons op school ligt op 99,2dB

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is niet waar....kan dit echt? In NL? Wat een bullshit

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die afstand uitlaat <-> meetapparaat moet overigens minimaal 100cm zijn en de meting mag niet recht achter de uitlaat plaatsvinden 

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Onze sponsors