Kun je fluitenhenkietenk schreef:Kan je schrijven? Schrijf het dan maar op je buikSleefje schreef:grmpf...kan je rekenen?? nou reken daar maar niet opArjan schreef:Daar gaat Arjan met de mini naar zijn werk![]()
Collectieve miniverzekering leden NewMINIclub
- Bas
- Mod virus alert!

Bericht
vr.gr. Bas
Verzekeringsmaatschappijen bechikken toch over "Gratis opzegservice van de huidige verzekering", hoef je het dus niet van te voren en zelf op te zeggen?florisvandam schreef:autoverz. lopen altijd voor een jaar, dus als je je auto op 4 januari verzekerd loopt die tot 4 januari 2008.
Op de polisbladen staat ook een contractsvervaldatum vermeldt.
Ik zou nog even wachten met opzeggen tot je zeker weet of ik een goedkopere premie kan offreren, in niet alle gevallen is die goedkoper.
vr.gr. Bas

- karretje
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik zat net dit toppic op mijn gemakkie te lezen, en had net mijn betaling gedaan van de Cabrio, dus wist ik het bedrag precies.
Voor de Cabrio S chilli betalen we € 504.20 per jaar. ALL- RISK!!!!
Incl. inzittende niet verkeerd als ik dat hier zo lees.
Voor de Cabrio S chilli betalen we € 504.20 per jaar. ALL- RISK!!!!
Incl. inzittende niet verkeerd als ik dat hier zo lees.
Laatst gewijzigd door karretje op 04 jan 2007, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI...................................The best there is.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik ben nog geen maatschappij die een autoverzekering voor nieuwe klant opzegd, het grootste probleem is vaak dat de verzekerde een getekend verzoek tot royement moet doen.
Sommige verzekeraars willen wel eens bij wijze van uitzondering een polis tussentijds opzeggen, maar dat heeft vaak te maken met de grote van de tussenpersoon, heb je voor een paar ton aan provisie lopen is er natuurlijk een commercieel belang.
Sommige verzekeraars willen wel eens bij wijze van uitzondering een polis tussentijds opzeggen, maar dat heeft vaak te maken met de grote van de tussenpersoon, heb je voor een paar ton aan provisie lopen is er natuurlijk een commercieel belang.
Onze sponsors