Ik heb me vorige week eens even laten gaan en deze bolide gereserveerd...
Nu ik een 'burgerlijk' huis heb, graag ook de aangepaste auto voor de deur haha... (MINI is soms wat te klein...)
Range Rover Sport 4.2 supercharged 390pk Vesuvius Orange.
Hij is van 2005 en heeft net 49.000km gelopen.

Hopelijk ga ik er niet teveel ellende mee hebben, RR zijn altijd een risico

Maar heb hem toch best gunstig aangekocht dus hij kan even snel de deur weer uit als het nodig is.
Verder is alles erop voorzien, open dak, entertainment systeem, Logic7 sound systeem, xenon, dikke brembo remmen, ...
Het enige nadeel is dat hij erg onzuinig loopt (1/5) en de verzekering is (zelfs bij Floris met dank voor de service!) best aan de hoge kant...

Maargoed, heb deze altijd wel eens willen hebben, dus dan is dat mooi meegenomen...
Owja, nog 1 detail, zwijgen in alle talen op facebook oid, want het is een verrassing die ik op man lief zijn verjaardag binnen enkele weken op de oprit wil zetten

Verder heb ik nog enkele mod's in de planning:
- Ramen tinten (afspraak 3 januari ACE Leiden)
- velgen laten herstellen en spuiten in antraciet of mat zwart (iemand een snelle fotoshop?)
- stormer grille vooraan (besteld)

- Wintervelgen heb ik al op de kop getikt in 20" met nog redelijke banden, die moeten misschien ook nog gespoten worden...

- LED achterlichten heb ik ook al zien staan voor een schappelijke prijs, dus die zal ik wss ook wel aanpassen.
- Side steps, maar wil ze zoals op deze foto hier onder ook int zwart laten spuiten, kan ze zo niet vinden... (besteld Ebay)
- Velgen 22" zoals op hieronder vind ik wel mooier, maar moet ze even ergens goedkoop vinden...

Hierbij de rest van de foto's van de verkoper: