Daar heb je vast een boel plezier van

Maikel20 schreef:Beetje laat maar toch, wat een dikke wagen Remon!!
Daar heb je vast een boel plezier van
Thnx! Ja plezier hebben we er zeker van! Ook al heb ik nog niet veel gereden, de momenten dat ik ermee rij is wel echt genieten! De ombouw is technisch al een paar weken klaar, het interieur moet ik alleen nog afbouwen maar door tijdgebrek heb ik hier nog (te) weinig energie in kunnen steken. Door wat onvoorziene omstandigheden gaan er wel wat meer zaken aangepakt worden en zal het zeker nog wel een maand duren voordat hij weer helemaal back-on-track is. Verder van de winter dus niet gebruikt, puur de noodzakelijke testkilometersspeedy schreef:hoe bevalt die tot nu toe?
Heb je hem in de winter ook gebruikt?
Inderdaad alweer een jaar verderjerroo schreef:hoever ben je nu met het project remon, we zijn bijna een jaar verder, ben heel benieuwd
Rollenbank is nog niet gelukt helaas. Hopelijk heb ik hier komend voorjaar een keer de tijd voor! LHD ombouw heeft me (met aftrek verkoop RHD onderdelen) zo'n €1.500 en circa 80 uur gekost, is mij uiteindelijk erg mee gevallen!BMX schreef:Wat een kar zoiets! Heb er ook al vaker naar zitten kijken.. maar ziet ze echt vaak met stuur rechts. Wat heeft de ombouw nu gekocht als ik zo vrij mag zijn? Miss dat het toch nog eens interessant word
Ik lees wel dat je m een keer op de rollenbank zou zetten, maar daar ooit aan toe gekomen?
Wat houdt je tegen?coendek schreef:wielen staan mooier dan verwacht... begint zo weer te kriebelen.... voor de 3de keer hahaha
Onze sponsors