De deurgrepen moeten ook nog, maar het is zo'n pokkeweer dat ik geen zin heb om mn deurpanelen eraf te slopen
En ik ben mn middenstuk bij de pook vergeten zie ik nu
Nah, maar weer ff naar beneden
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Idd met goed verwarmen kom je strak om de hoekjes..was alleen ff vogelen hoe je moet voorkomen dat je een propje krijg als je alle hoekjes bij elkaar vouwt...maar met een beetje snijden hier en daar is het prima gelukt
Console rond de pook ook gedaan en staat echt dik..vergeten mn telefoon mee te nemen, dus dat laatste moet je maar op mn woord geloven
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
En ja, het beschadigde asbakje wordt vervangen..alleen is t klepje niet los te krijgen en een nieuwe omlijsting kost 75,- nieuw
Dus probeer er eentje te scoren op MP of zo