Tirex 'Golf GTI 16V KR'
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Tirex 'Golf GTI 16V KR'
Wordt er nog iets aan de rest van het chassis gedaan of zeg ik nu iets dom?
- R53-R
- Enthousiast
Bericht
de kop doorlassen scheelt al veel.. niet geheel doorlassen maar 5cm om de 10 cm steeds weer, zodat de naad nog kan torderen..
heb ik vroeger ook met golfjes 1 gedaan met veel vermogen
heb ik vroeger ook met golfjes 1 gedaan met veel vermogen

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
ondertussen staan we al wa verder met de motor-inbouw.
motorsteunen zijn klaar, natuurlijk allemaal custom werk. (4 stuks)
het probleem vandaag was, dat de oliefilter tegen de onderste voorsteunbalk zat.
uitfrezen was geen optie, want dan zou er niets van overblijven.. dus custom balk gemaakt.
morgen word er ne mal gemaakt voor de uitlaatcollector, zal een hele opdracht worden,
wordt vervolgt..

motorsteunen zijn klaar, natuurlijk allemaal custom werk. (4 stuks)
het probleem vandaag was, dat de oliefilter tegen de onderste voorsteunbalk zat.
uitfrezen was geen optie, want dan zou er niets van overblijven.. dus custom balk gemaakt.
morgen word er ne mal gemaakt voor de uitlaatcollector, zal een hele opdracht worden,
wordt vervolgt..

- Ipsje
- Be Mini
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
jep.. daar rijd elke mijn vriendin mee..Ipsje schreef:Gaaf hoor, heb jij die Beetle ook nog steeds??
- tirex
- Volledig MINI minded!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou inderdaad! Net kunst! haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- tirex
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Potjandorie ik zou de onderdelen gewoon op de schoorsteenmantel zetten zo mooi
Dat zijn geen halve maatregelen zeg stukkie vakwerk

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja idd... dat beestje zal een geluid maken... Wel gaaf hoe je dit allemaal aanpakt zeg... Petje af.
- tirex
- Volledig MINI minded!
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors