Wilde er eerst ook een zwarte IC op zetten van een focus ST, maar
dat ging niet passen. De grill terugplaatsen gaat ook net niet lukken.
@ greycooperS
300Pk is wel het max wat uit de turbo te halen is, dus ligt ook een beetje aan de staat van de turbo. De tuner geeft aan alleen een chip naar de 260PK met downpipe en chip 275PK. Met grotere IC, downpipe catback uitlaat, inlaat en chip op maat +/- 300PK.
Ik heb alleen een K&N vervangingsfilter en een komt straks een adapter voor de ecu bij. geen grotere intakebuis. Ik hoop op de 290pk en 460Nm minimaal wel uit te komen, maar heb liever een mooiere kromming dan piekvermogen. Ik heb 1 foto van interieur:
Ff een foto van internet geplukt, Het middenconsole vind ik geweldig design, ook dat het open is aan de achterkant. Heb eerst nog naar een S60R gekeken, maar die hebben nog het oude type dashboard.
in de saab 9-3 waar ik ook naar heb gekeken vond ik het wel staan.
In de volvo vind ik het nieuwe toch veel mooier en beter passen, maar blijft ook persoonlijk natuurlijk.
Die S60 van de link ziet er goed uit, lekker sleeper look. Zou informeren wanneer de auto getuned is om te weten hoe lang er met dat vermogen wordt gereden. Het blok is wel sterk, kun je zelf niks zou ik wel naar volvo om een aankoopkeuring te doen.
Lijkt wel erg goed getuned qua hardware en MTE is ook wel 1 van de beste software tuners, ik vond ze veel te duur.
MattK schreef:Erg gaaf ding hoor!!
Mis je de Opels niet? Ik niet in ieder geval
haha nee mis de opels niet, nouja de astra V6 werd wel erg snel verkocht.
Was erg gaaf maar ook gevaarlijk. De enige opel die ik echt mis af en toe
is mijn c kadett coupe die gerestaureerd was. Maar tegen een mooie omega lotus
die origineel is en nieuwstaat wil ik de volvo wel ruilen hoor
Zie hier in Nijmegen regelmatig zo'n S40 in het zilvergrijs rijden met een soort van aeropakket (zal bij Volvo vast anders heten), dus meegespoten skirts, dikke bumpers en dubbele auspuff.. dikke bbs achtige velgen eronder ook.. errug lekker !!
Na de verkoop van de motegi velgen, gelijk een setje velgen voor de
volvo besteld van het geld.
vandaag de nieuwe velgen binnen gekregen en gelijk gemonteerd:
Het zijn de OZ grantourismo GT in 19" 8J ET38
Het is de eerste keer dat ik nieuwe OZ velgen koop, maar ze hebben het netjes geleverd. Nadat ik had opgegeven welke
auto ik heb, zater er wielmoeren bij met de juiste lengte en erg nette alu centreerringen ipv plastic. Past perfect!
De volgende stap is een schroefset helaas. Wilde eigenlijk niet lager en er zaten al eibach veren onder. Met de originele
wielen was het mooi, nu het gat veel te groot. Dus opzoek naar een schroefset.