Hele mooie MG Willem, ziet er goed uit. Mooie kleur dat grijs.
Succes met het restaureren, ik zal het met bewondering gaan volgen en hopenlijk van de zomer eens in het echt gaan zien.
mijn tip: verkopen dat hok en van dat geld een R53 kopen..
Maar serieus, ik was vroeger helemaal gek van klassiekers, maar na de Spitfire van m'n pa ben ik er helemaal klaar mee. Altijd wat met zo'n ding. Schijnt de zon een keer, wil dat apparaat weer niet fatsoenlijk lopen. Altijd geouwehoer. Maar neemt niet weg dat een MG A een geweldig ding is om te zien en het rijdt vast en zeker ook heel leuk, maar ik begin er niet meer aan. Je ligt er meer onder, dan dat je er mee kan rijden.
In ieder geval veel succes met de "restauratie" guys (&gay)!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Zoals in dit topic Rob's other Rides al aangegeven, buiten de Mini een liefhebber van oude auto's!
De vader van een vriend van mij had ook een A, hemelsblauw was die. Een schitterende auto om te zien en ook om in mee te rijden. "Problemen" horen bij een klassieker, dat maakt het mooi. Krijgt ook vaak positieve reacties. Zeker met onze Volvo's, iemand kent altijd wel iemand die er een heeft gehad of soms zelf hebben gehad.
Veel succes met je project en kom graag eens kijken!