Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- Marchegiani
- Leerling Mini lid
Bericht
Als ik mijn NL kenteken heb ga ik mee. Zal er om gaan spannen...
[/i]

-This spot is for sale-
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ulyss
- Volledig MINI minded!
Bericht
mini trekt totaal niet meer, ik rij precies rond met een 1000 ipv een 1600 en ik heb in lage toeren een trilling in mijn gaspedaal' net of ik constant tegen 7000 toeren aan het racen bensmetje schreef:wat heb je nu weer voor? wil echt niet lukken met de mini héulyss schreef:mijn auto staat in panne, dus ik ga er niet bij zijn![]()
voor de mensen die een cd hadden besteld van mij zal ik met Blont en/of Coendek naar een oplossing zoeken

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
(Het lijkt erop dat niet alle cylinders meer meedoen. Dan heb je dus enorm vermogensverlies.
Oorzaak zou een kapotte bobine kunnen zijn).

"We've got a thing that's called...MINI love"
En hoe moet je nu naar Oxford??? Of probeer je hem voor die tijd gerepareerd te hebben?ulyss schreef:mijn auto staat in panne, dus ik ga er niet bij zijn![]()
mini trekt totaal niet meer, ik rij precies rond met een 1000 ipv een 1600 en ik heb in lage toeren een trilling in mijn gaspedaal' net of ik constant tegen 7000 toeren aan het racen ben
(Het lijkt erop dat niet alle cylinders meer meedoen. Dan heb je dus enorm vermogensverlies.
Oorzaak zou een kapotte bobine kunnen zijn).

"We've got a thing that's called...MINI love"
- ulyss
- Volledig MINI minded!
Bericht
zondag gaat een vriend van mij er naar kijken om hem hopelijk in orde te krijgen voor oxford en anders zal ik een andere manier moeten vinden om naar oxford te gaan.
@ jurgen: ik durf wel mee met u, maar aangezien ik samen met die vriend zondag aan de auto ga bezig zijn blijf ik liever bij de mini om alles toch in orde te krijgen
@ jurgen: ik durf wel mee met u, maar aangezien ik samen met die vriend zondag aan de auto ga bezig zijn blijf ik liever bij de mini om alles toch in orde te krijgen
Onze sponsors