Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- martijn
- Nieuwsgierig

Bericht
Motor on Coentje
Beste CooperS lightningblue,
Ik zou mij graag aan willen melden voor de rit voor AIDS op 30 Maart. Graag hoor ik het wanneer u meer gegevens van mij nodig heeft.
Mvg,
Martijn
Ik zou mij graag aan willen melden voor de rit voor AIDS op 30 Maart. Graag hoor ik het wanneer u meer gegevens van mij nodig heeft.
Mvg,
Martijn
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Martijn!
Leuk dat je ook komt!!
Ik zet je op de lijst en op pagina 1 staat alles wat je moet weten!!

Coen
Re: Motor on Coentje
martijn schreef:Beste CooperS lightningblue,
Mvg,
Martijn
Martijn!
Leuk dat je ook komt!!
Ik zet je op de lijst en op pagina 1 staat alles wat je moet weten!!
Coen
- MiniLiCiouSs
- Leerling Mini lid

- Contacteer:
Bericht
Hoi hoi!
Mijn vriendin & ik zien die rit ook wel zitten, maar ik heb 1 vraagje (weet niet als het al gevraagd is?) hoe zien de wegen eruit??
Mijn Mini is redelijk verlaagd & wil niet een hele rij ophouden als ik elke keer voor slechte wegen moet vertragen
Groetjezzz,
Nathalie
Mijn vriendin & ik zien die rit ook wel zitten, maar ik heb 1 vraagje (weet niet als het al gevraagd is?) hoe zien de wegen eruit??
Groetjezzz,
Nathalie
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- paulus
- One wheel wonder

Bericht
hallo mensen van de mini club
ik had het geld over gemaakt maar ik zie dat nog niet bij mijn naam staan ????? staad nog onder voor behoud weet niet of julue dat al haden gezien maar denk meld het toch maar even
hoor het wel van jullie
groetjes paulus
ik had het geld over gemaakt maar ik zie dat nog niet bij mijn naam staan ????? staad nog onder voor behoud weet niet of julue dat al haden gezien maar denk meld het toch maar even
hoor het wel van jullie
groetjes paulus
ik rij zelf een mini cooper pepper helemaal zwart met chroom aan de buitenkant ben er erg tevreden over
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

coen
Ik rij ook af en toe een stukje mee dus komt goedMiniLiCiouSs schreef:Hoi hoi!
Mijn vriendin & ik zien die rit ook wel zitten, maar ik heb 1 vraagje (weet niet als het al gevraagd is?) hoe zien de wegen eruit??Mijn Mini is redelijk verlaagd & wil niet een hele rij ophouden als ik elke keer voor slechte wegen moet vertragen
![]()
Groetjezzz,
Nathalie
coen
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Ik denk dat ze het nu wel weten.
Blont-007 schreef:Haha daar word echt wel rekening mee gehouden hoor!!!
Leuk dat jullie erbij zijn!!!
CooperS-lightningblue schreef:Ja, er zijn meerdere LAGE MINI's binnen de club, dus we moeten er wel rekening mee houden.
Ik denk dat ze het nu wel weten.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 18 feb 2008, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors