Zondag 30 Maart: Motor on Coentje (aanmeldingen/sponsors)
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
De reden bijvoorbeeld dat ik nog niet betaald heb ligt er bijvoorbeeld aan dat ik alleen op mn werk tijd heb om op het forum te kijken en thuis helaas niet momenteel. En aangezien ik hier geen E-dentifier heb kan ik niet betalen!
En om dat geld zou ik me niet druk maken. Het is toch algemeen bekend dat mensen op het laatste moment betalen?

En om dat geld zou ik me niet druk maken. Het is toch algemeen bekend dat mensen op het laatste moment betalen?

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb het al eerder in het topic gezet:
De organisatie van Motor on Coentje krijgt 1x per 2 weken een overzicht van de binnengekomen donatie. Aanstaande vrijdag, als de post weer is geweest, stuur ik het weer door aan één van de organisatoren.
Bij MINI's voor KiKa deden ook heel veel pas laat betalen, maar dat is geen probleem natuurlijk.
De organisatie van Motor on Coentje krijgt 1x per 2 weken een overzicht van de binnengekomen donatie. Aanstaande vrijdag, als de post weer is geweest, stuur ik het weer door aan één van de organisatoren.
Bij MINI's voor KiKa deden ook heel veel pas laat betalen, maar dat is geen probleem natuurlijk.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is waar.Arjan schreef:Heb het al eerder in het topic gezet:

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Komt goed.
Inmiddels zijn er een paar veilingen aan de gang voor het Aids fonds! Dus bieden maar!!
Inmiddels zijn er een paar veilingen aan de gang voor het Aids fonds! Dus bieden maar!!

- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik zou er ook graag eens bij zijn maar ik kan pas half maart beslissen omdat
ik volgende week aan de knie word geopereerd en ik nog niet weet of ik tegen dan
wel zal kunnen fietsen met de Mini.
Mischien is het voor jullie geen probleem maar we zien wel hé
ik volgende week aan de knie word geopereerd en ik nog niet weet of ik tegen dan
wel zal kunnen fietsen met de Mini.
Mischien is het voor jullie geen probleem maar we zien wel hé
Onze sponsors