Ik heb jullie gevraagd of er nog wijzigingen doorgevoerd zouden moeten worden in aantal nachten e.d.
Ik heb tot nu toe geen reactie gehad en morgen (vrijdag 8 augustus) ga ik in de middag de reservering naar Engeland sturen. Pete and Elaine zijn erg enthousiast om een club MINI enthousiastelingen op bezoek te krijgen! Er heeft ook al een Engelse dame gereserveerd voor de enige singleroom die er is....... dus het hele hok zit vol ! !
Als er nog bijzonderheden zijn: Be as fast as a Cooper (S)...........
De aanbetaling is overgemaakt. Kannie wachten tot het zover is.
Heb er helemaal zin in. Links rijden ben ik inmiddels aardig gewend na 2 keer een bezoek aan de MINI-fabriek in Oxford.
En trouwens, in Nederland rijd ik ook altijd links
ben vanochtend teruggekomen van Engeland, bij Center Parcs geweest.
Hier wat informatie over Center Parcs
-Je kan alleen op maandag en vrijdag inchecken vanaf 3 uur
-Je kan alleen op maandag en vrijdag uitchecken als je dat doet je moet om 10 uur sochtends je huisje uit zijn.
-Je mag je auto of MINI niet voor je huisje parkeren die parkeer je op de parkeerplaats. Alleen bij hele dure huisjes mag je je Auto of MINI parkeren maar die huisjes zijn 4000 pond per week.
Hier ook nog wat informatie over een handige bootovertocht die wij ook hadden genomen (Hoek van Holland - Harwich) van de StenaLine:
De vaarroute Hoek van Holland - Harwich is het handigst te nemen omdat die er het kortste er over doet ik dacht 6 of 7 uur. Een nachtboot is aan te raden want als je 7 uur op een overdagboot moet gaan wachten dan verveel je je echt heeeeeeel erg. Je kan er ook op de boot eten en je hebt je eigen cabin (hut). Deze route gaat ook andersom van Harwich - Hoek van Holland.