Greetz BigD
Idee: Friday night mini meeting
- Peerkie
- Be Mini

Bericht
Ik kom wel tegen een uurtje of 18:00, want moet uiterlijk 19:00 weer door. Ik zie dan wel of er al iemand is (voor mij is het ook dichtbij dus als er nog niemand is geeft het ook niet).
Voor degenen die hier voor het eerst heengaan: het is dus de Mac bij de afslag Breda Noord, vlakbij Renova en Praxis. Adres is Veldsteen 4 (en het is er VOL omstreeks etenstijd
).
Voor degenen die hier voor het eerst heengaan: het is dus de Mac bij de afslag Breda Noord, vlakbij Renova en Praxis. Adres is Veldsteen 4 (en het is er VOL omstreeks etenstijd
- Peerkie
- Be Mini

Bericht
Nee Berthil, we zitten niet binnen... En ik denk dat lang niet iedereen om 18.00 komt, Ida in elk geval later als ze nog komt? Ik ben het met je eens dat het niet echt een super lokatie is, maar het is wel lekker makkelijk te bereiken. Degenen die later komen en/of langer willen blijven, of fotoos maken, kunnen dan later samen uitwijken naar een leukere plek?
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is in totaal een kleine 3 uur kachelen...
Moet ik helaas voor passen en de volgende, locale, Friday night meeting afwachten.
Ergens rond Eindhoven of Veldhoven of zo.
Of Maastricht?
Effe Routeplanner geraadpleegd...Nexus schreef:Ik zou in jouw geval wachten tot het dichter bij huis is Jenkins.
Volgende keer wil ik toch wel in Eindhoven afspreken. Er komen echt nog wel meer friday night meetings als ik 't zo inschat.
Is in totaal een kleine 3 uur kachelen...
Moet ik helaas voor passen en de volgende, locale, Friday night meeting afwachten.
Ergens rond Eindhoven of Veldhoven of zo.
Of Maastricht?
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Stuur hem maar niet op als je hem nog thuis hebt, die heb ik dan toch niet meer.
Ik ga proberen vanavond te komen maar zal eerder 19.00u zijn dan 18.00u.
Neem je hem dan mee? Mocht er niemand meer zijn kom ik hem wel bij je ophalen als je nog even je adres PM't?
Heb je hem al gestuurd of heb je hem nog thuis?Blont-007 schreef:@Berthil ik heb je plaat!!!
Stuur hem maar niet op als je hem nog thuis hebt, die heb ik dan toch niet meer.
Ik ga proberen vanavond te komen maar zal eerder 19.00u zijn dan 18.00u.
Neem je hem dan mee? Mocht er niemand meer zijn kom ik hem wel bij je ophalen als je nog even je adres PM't?
Onze sponsors