Hmmm... hoe zou het met BlonTie en haar NewMINIclub-badge gaan?! Er vast nog wel 2 die zo'n badge-houder en/of badges willen hebben toch? Nog 1 dagje en dan is het over, snel beslissen dus!
Badge-houder en driving-badges
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
DAMN dat gaat lekker Jenkins! Dat zijn leuke aantallen om te bestellen!
Nog 2 badge-houders en er is nog een korting?! Vertel even om wat voor korting het gaat? Ipv voor ..... euro zijn ze dan voor ...... euro per badge-houder
Hmmm... hoe zou het met BlonTie en haar NewMINIclub-badge gaan?! Er vast nog wel 2 die zo'n badge-houder en/of badges willen hebben toch? Nog 1 dagje en dan is het over, snel beslissen dus!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
De prijzen die we nu hebben zijn als volgt:
Badgehouder:

Badgehouder:
Badges:Yes, we can make a discount for these products with a minumum quantity of 15 all shipped to the same address.
We can offer them at $12.95 each and ship them via USPS Priority Mail at whatever the estimated shipping rate is. usually we can ship 10-15 units in one box for between $25-35 and of course can ship as many as you want at whatever USPS charges for shipping.
Let op: ik heb terug gemaild dat ik meer badges nodig heb, dus heel misschien gaan we naar $6 per stuk zakken.The quote for 51 badges is $316.20 ($6.20 each) plus $1.00 shipping to the Netherlands. Let me know if this is good for you and I will send you a custom purchase link at the toddsmods.com/motoringbadges store.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die van mij klopt!
Heb je ook ergens opgeschreven wie welke badges wil hebben? Dus een totale bestelling per persoon? Vast wel!
Heb je ook ergens opgeschreven wie welke badges wil hebben? Dus een totale bestelling per persoon? Vast wel!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb er al 6 maar neem er een paar op reserve i.v.m. jatten. Ik zou graag deze hebben (geen houder dus).

Slow Traffic, Move Right

19% More Go Black • Orange • Metallic Silver

Yes it's Fast (Black / Orange / White)

Say No to SUVs

6 Speed Manual (metallic)
En de MINI United Badge die in de maak is!!!

Slow Traffic, Move Right

19% More Go Black • Orange • Metallic Silver

Yes it's Fast (Black / Orange / White)

Say No to SUVs

6 Speed Manual (metallic)
En de MINI United Badge die in de maak is!!!
- Robbee
- Be Mini

- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
wij zullen ook eens een bestelling gaan plaatsen
De houder hadden we al voor deze actie besteld, dus we willen alleen de magneten bestellen
Moet nog met Mike uitvogelen welke we nemen, maar er komt dus nog een bestelling bij!!! 

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
even snel een vraagje, Ik zag dat de badges nu 6.20 dollar per stuk zijn, en per 6 is het dan nog steeds goedkoper, of gaan ze nu per stuk?
Hahaha heb er namelijk 9 uitgezocht, maar kan er geen 3 wegstrepen (lastig he) Dus als ze per stuk dezelfde prijs zijn als per 6 dan nemen we er gewoon 9!! Kan iemand dit even bevestigen??
Thanks!!!!
Hahaha heb er namelijk 9 uitgezocht, maar kan er geen 3 wegstrepen (lastig he) Dus als ze per stuk dezelfde prijs zijn als per 6 dan nemen we er gewoon 9!! Kan iemand dit even bevestigen??
Thanks!!!!

- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goed nieuws! Zojuist ontving ik dit bericht van Todd:
Hoi Marjolein en allen,MarjoleinART schreef:even snel een vraagje, Ik zag dat de badges nu 6.20 dollar per stuk zijn, en per 6 is het dan nog steeds goedkoper, of gaan ze nu per stuk? Hahaha heb er namelijk 9 uitgezocht, maar kan er geen 3 wegstrepen (lastig he) Dus als ze per stuk dezelfde prijs zijn als per 6 dan nemen we er gewoon 9!! Kan iemand dit even bevestigen?? Thanks!!!!
Goed nieuws! Zojuist ontving ik dit bericht van Todd:
The per badge price for you is $6.20 each in any quantity or combination.
Onze sponsors