JunkyXL schreef:Ik, maar "zo vroeg"?
Je hebt al veul pk's ent warme weer komt eraan
kan wel Es' vragen linx en rechts of we ze voor dezelfde prijs niet ergens kunnen laten maken, maar dan net wat langer ...
Heeft iedereen zoals die t wil, en ducktape voort afplakken kan men zelf wel regelen, toch
Lohen oliekoeler
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Dan kan helemaal niemand meer klagen!
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
prijzen zullen rond de 50€ de meter liggen incl wat korting en ex de koppelingen zelf, waarbij je voor bovenmontage 1 x 120cm en 1 x 180cm nodig hebt.
Als je n thermostaat nodig hebt wat extra lengte plus extra koppelingen
dit als richtprijs en dus alleen nodig bij bovenmontage en dat is denk ik weer alleen slim om te doen als je perse n thermostaat ertussen wil.
Jj
de slangen zijn standaard voor onder de balk lees ik op hun site. Als je ze erboven wil monteren heb je wat extra lengte nodigchill-es schreef:De stalen slangen moeten dan wel lang genoeg zijn om het koeler boven te monteren zodat je deze kunt afplakken.
prijzen zullen rond de 50€ de meter liggen incl wat korting en ex de koppelingen zelf, waarbij je voor bovenmontage 1 x 120cm en 1 x 180cm nodig hebt.
Als je n thermostaat nodig hebt wat extra lengte plus extra koppelingen
dit als richtprijs en dus alleen nodig bij bovenmontage en dat is denk ik weer alleen slim om te doen als je perse n thermostaat ertussen wil.
Jj
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat wordt dan de totaalprijs van de oliekoeler incl stalen (is het niet RVS?? staal roest toch..?) leidingen voor montage boven? exclusief montagekosten bij beek.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zet mij maar op de lijst met montage boven, en RVS leidingen.
Geen thermostaat.
Geen thermostaat.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors