JCW Carbon Downtubes
- bas-sandra
- Nieuwsgierig
- bas-sandra
- Nieuwsgierig
Bericht
voor nog aantrekkelijkere prijs?
wij hebben zaterdag carbon dash opgehaald( 2de hands, via jbcola), dus downtubes horen er dan ook bij he
wij hebben zaterdag carbon dash opgehaald( 2de hands, via jbcola), dus downtubes horen er dan ook bij he

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja was iets goedkoper, heb ze van Pieter overgekocht en nadien heeft Ossie van hem het carbon dash gekocht dus had hij nog steeds geen downtubes.
zag idd dat jullie jbcola's dash hebben gekocht, gaat het lukken met montage? ander kun je nog wel wat pics op mijn www vinden.
ik hou jullie op de hoogte
bas-sandra schreef:voor nog aantrekkelijkere prijs?
ja was iets goedkoper, heb ze van Pieter overgekocht en nadien heeft Ossie van hem het carbon dash gekocht dus had hij nog steeds geen downtubes.
zag idd dat jullie jbcola's dash hebben gekocht, gaat het lukken met montage? ander kun je nog wel wat pics op mijn www vinden.
ik hou jullie op de hoogte
- bas-sandra
- Nieuwsgierig
Bericht
bedankt voor de tip
we gaan van de week zelf proberen, mocht het niet lukken dan zullen we bij jou kijken

we gaan van de week zelf proberen, mocht het niet lukken dan zullen we bij jou kijken

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed nieuws !!
Heb bericht van Patrick van South City, vroeg 150 per set maar nadat ik aangaf dat ze bij BMW 139 kostten heeft hij de prijs laten zakken.
Kosten nu 135 euro per set en levertijd is 3-4 dagen !!!
Laat even weten of jullie accoord gaan en of Arjan ze gaat halen of dat ze wellicht met de groupbuy vd Orciaris mee kunnen komen.
Arjan, South City ligt in Duisburg dus nog iets verder om voor jou als je ze zou gaan halen.
Heb bericht van Patrick van South City, vroeg 150 per set maar nadat ik aangaf dat ze bij BMW 139 kostten heeft hij de prijs laten zakken.
Kosten nu 135 euro per set en levertijd is 3-4 dagen !!!
Laat even weten of jullie accoord gaan en of Arjan ze gaat halen of dat ze wellicht met de groupbuy vd Orciaris mee kunnen komen.
Arjan, South City ligt in Duisburg dus nog iets verder om voor jou als je ze zou gaan halen.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Edit: Bas en Sandra willen ook dus wellicht kun je even iets laten weten Arjan ?
Ben aan het wachten op antwoord van Bas-Sandra en Mr waarna ik Patrick een mail kan sturen en jullie zelf even kunnen regelen hoe een en ander geregeld kan worden.ossie1972 schreef:Goed dan je me een PM stuurde, Che.
Het was me helemaal ontschoten, de downtubes.
135,- per set is errug netjes. Kom maar op, anders komt het er nooit wat van.![]()
Ossie
Edit: Bas en Sandra willen ook dus wellicht kun je even iets laten weten Arjan ?
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht

Sorry luitjes.. Ik zat in Maleisie en was wat onregelmatig op het forum.
Ar.
GOGOGOGOGOChe schreef:ossie1972 schreef:Nog geen response gekregen?
Ik zie @mr zondag en zal 'm wel aanschieten hierover.![]()
Ossie
Nix meer gehoord, als je zijn telefoonnummer hebt kun je hem wellicht even bellen ?

Ar.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kan dus aangeven dat hij 3 paar bestelt en dat jij ze bij hem gaat afhalen in Duisburg ?@mr schreef:GOGOGOGOGOChe schreef:ossie1972 schreef:Nog geen response gekregen?
Ik zie @mr zondag en zal 'm wel aanschieten hierover.![]()
Ossie
Nix meer gehoord, als je zijn telefoonnummer hebt kun je hem wellicht even bellen ?
Ar.
Onze sponsors