Misschien een tip.
Ik heb vanmiddag de skirts gemonteerd. Er zitten schroefjes bij de skirts van het pakket. Ook zitten er klemmetjes/schroefjes in de oude skirt (onderkant). Als je de oude skirt demonteerd, is mijn ervaring dat niet alle klemmetjes het 'overleven'. Dus ff bij de dealer een paar van die klemmetjes halen. Kosten vrij weing. volgens mij gaan er 7 of 8 per kant in, dus aan 16 nieuwe moet je genoeg hebben. Hebben wij wel gehaald en het spul zit er strak aan.
Nummer weet ik zo niet, ben gewoon langs de dealer gegaan en was op voorraad.
Primeur: Sidemarkers clear or smoked
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Verkocht aan Pretty Cooper.ossie1972 schreef:Yes..dit vind ik een top mod!!
Idd, ik heb het gelezen, ik heb zelfs van die las-klemmetjes gehaald bij Brezan.
8 stuks toch?
Thx MR.![]()
By the way, voor de gene die nog fittingen zoeken voor de sidemarkers, ik heb 6 stuks te veel gekregen van de dealer. (ze worden per 10 stuks verkocht)
Ze zijn 5,- euro ps incl.btw dus laat even weten als iemand ze wilt overnemen.
Onderdeel nr.:63138382104
Het oude ETK nr.:63 13 0 141 145

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vrijdag gaat mij Aero erop. Dat gaan we niet meer halen natuurlijk
Weet je dan ook een levertijd?MR schreef:Ik ga alles vandaag regelen. Ndenotter zal ik nog wel een keer PMen.
MR
Vrijdag gaat mij Aero erop. Dat gaan we niet meer halen natuurlijk

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dacht ik al dan hou ik voorlopig aar even de orginele oranje
Het is niet anders! Iemand tips om ze minder op te laten vallen donker spuiten?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik heb ze ook gewoon eruit gelaten voordat ik de smoked had. Die oranje zitten voor erg strak en ik had geen zin om die erin te gaan lopen flut* als ze er toch weer uit gaan!
Gewoon er uit laten?Jean-Pierre schreef:Dacht ik al dan hou ik voorlopig aar even de orginele oranjeHet is niet anders! Iemand tips om ze minder op te laten vallen donker spuiten?
Ik heb ze ook gewoon eruit gelaten voordat ik de smoked had. Die oranje zitten voor erg strak en ik had geen zin om die erin te gaan lopen flut* als ze er toch weer uit gaan!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben één van de eerste (zo niet dé eerste van dit forum?) met die US sidemarkers. Ik heb ze altijd oranje vóór gehad en rood achter.
Ik vind jullie allemaal wel een stelletje na-apers!
Ik vind jullie allemaal wel een stelletje na-apers!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb 'm de eerste uren ook even in die waan gelaten.
Kaj dacht in eerste instantie dat mijn auto geïmporteerd was uit de US.MR schreef:hahaha:D
Ik heb 'm de eerste uren ook even in die waan gelaten.

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha!
Nou ik ga ze er niet uit laten vrijdag moet ik namelijk voor een Gala feest in een rit rijden.
Ze hebben mij gevraagt om hun weg te brengen. Dus ja ik heb vrijdag vrijgenomen om de hele dag die aero erop te fabriceren. En om 19.00 moet hij dus rijden en blinken
Ik hoop dat het lukt!
Nou ik ga ze er niet uit laten vrijdag moet ik namelijk voor een Gala feest in een rit rijden.
Ze hebben mij gevraagt om hun weg te brengen. Dus ja ik heb vrijdag vrijgenomen om de hele dag die aero erop te fabriceren. En om 19.00 moet hij dus rijden en blinken

Ik hoop dat het lukt!

Onze sponsors