PlayMINI uitlaten
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
gaat prima
op mijn vraag of hij past zonder iets met de "chassis bars" te doen krijg ik dit:ijvert schreef:Is deze uitlaat er ook voor een mini cooper s cabrio R52.
Als de prijs dan mee valt heb ik misschien ook wel intresse
Ik had dit ook zo gedaan met de milltek onder mijn cooper cabbyHi,
No, you need to but small spacers under one end of the chassis bars - it is very close and does not need much. Often people put a couple of washers in to lower a little bit.
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Er zitten 4 verstevigingsstangen onder de cabrio die uitkomen op 1 dwarsstang. Die moet je even los halen (moet zowiezo even los om de oude uitlaat te verwijderen) en uitvullen een paar grote ringen zodat de dwarsstang een mm of 4 lager komt te hangen en dus de uitlaat niet raakt.
Niets spannends...
Niets spannends...
- Koenv
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hallo,
Mijn S uit 2005 wordt komende woensdag geleverd.
ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat, aangezien de standaard uitlaat over afzienbare tijd aan vervanging toe is. dan vindt ik dit wel een mooie optie.
Hoe is het geluid van deze playmini tov de standaard S uitlaat ?( heb het filmpje wel gezien )
Zit er in de het Catback systeem ook een demper?
aangezien het meer en deel van de tijd mijn vriendin ( met dochter ) hierin zal rijden!!!
Misschien een Noob vraag maar ben nog niet echt thuis in de miniwereld.
Mijn S uit 2005 wordt komende woensdag geleverd.
ik ben op zoek naar een nieuwe uitlaat, aangezien de standaard uitlaat over afzienbare tijd aan vervanging toe is. dan vindt ik dit wel een mooie optie.
Hoe is het geluid van deze playmini tov de standaard S uitlaat ?( heb het filmpje wel gezien )
Zit er in de het Catback systeem ook een demper?
aangezien het meer en deel van de tijd mijn vriendin ( met dochter ) hierin zal rijden!!!
Misschien een Noob vraag maar ben nog niet echt thuis in de miniwereld.
R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Kom op guys and one girl.. Ff bevestigen
Moet / zal ik trouwens nog bij Beek informeren naar de mogelijkheid om op een zaterdag te sleutelen bij hem, tegen kleine vergoeding?
Moet / zal ik trouwens nog bij Beek informeren naar de mogelijkheid om op een zaterdag te sleutelen bij hem, tegen kleine vergoeding?
Onze sponsors