pik sommige porsche zijn op het cirquit zijn ook instelbaar van binnenuit maar wil het niet kunnen bedienen van binnenuit hoor maar wil graag wat uitgebreiders dan alleen 2 knopjes wil gewoon iets speciaalsDaveke schreef:Volledig instelbaar; oke.. Tijdens het rijden instellen; volkomen nutteloos
D2 motorsport schroefset
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
burn rubber not your soul
![Afbeelding](http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/7949/49408.jpg)
![Afbeelding](http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/7949/49408.jpg)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Locatie: heemskerk
Bericht
?wanders schreef:Ja kan je net zo goed gelijk je stuur er uit halen ook..
Daar heb je dan toch nix aan als die toch de bocht niet omgaat..
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
burn rubber not your soul
![Afbeelding](http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/7949/49408.jpg)
![Afbeelding](http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/7949/49408.jpg)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je een auto van tevoren afstelt voor je het circuit opgaat heb je die nonsens allemaal niet nodig! Denk je dat ze in de DTM e.d. tijdens een race tijd hebben om even de ophanging aan te passen? Jaja....
Een goed instelbare set is veel fijner, ik moet trouwens wel zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over de instelbaarheid van de D2's
BTW; een setje camberlinks van de nieuwe groupbuy is dan ook wel aante raden bij een schroefset, je camber wordt negatiever bij verlagen wat je bandenslijtage behoorlijk heftiger maakt, die staan nu in de groupbuy voor 110 euro de set. Met twee sets kun je ook je caster instellen
Wellicht een handige toevoeging, dan heb je nl volledige controle over je ophanging..
Een goed instelbare set is veel fijner, ik moet trouwens wel zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over de instelbaarheid van de D2's
BTW; een setje camberlinks van de nieuwe groupbuy is dan ook wel aante raden bij een schroefset, je camber wordt negatiever bij verlagen wat je bandenslijtage behoorlijk heftiger maakt, die staan nu in de groupbuy voor 110 euro de set. Met twee sets kun je ook je caster instellen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
Bericht
Waar is die button voor spam meldingDaveke schreef:Als je een auto van tevoren afstelt voor je het circuit opgaat heb je die nonsens allemaal niet nodig! Denk je dat ze in de DTM e.d. tijdens een race tijd hebben om even de ophanging aan te passen? Jaja....
Een goed instelbare set is veel fijner, ik moet trouwens wel zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over de instelbaarheid van de D2's
BTW; een setje camberlinks van de nieuwe groupbuy is dan ook wel aante raden bij een schroefset, je camber wordt negatiever bij verlagen wat je bandenslijtage behoorlijk heftiger maakt, die staan nu in de groupbuy voor 110 euro de set. Met twee sets kun je ook je caster instellenWellicht een handige toevoeging, dan heb je nl volledige controle over je ophanging..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wanders
- Enthousiast
- Locatie: Steenbergen
Bericht
ik doel hier uiteraard niet op bv een tein onderstel waarmee je vanuit de auto de hardheid van je damping kan instellen!
ik heb het hier over airride systemen en hydrolics... die kermis suspension zeg maar...franklyn85 schreef:?wanders schreef:Ja kan je net zo goed gelijk je stuur er uit halen ook..
Daar heb je dan toch nix aan als die toch de bocht niet omgaat..
ik doel hier uiteraard niet op bv een tein onderstel waarmee je vanuit de auto de hardheid van je damping kan instellen!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Maaruh.. dr zijn toch nog wel 2 mensen aan t twijfelen over een schroefset of niet?
Als die nou eens stoppen met twijfelen ;-)
Een betere set met deze prijs ga je niet vinden.. dusss
Als die nou eens stoppen met twijfelen ;-)
Een betere set met deze prijs ga je niet vinden.. dusss
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
![badgrin >)](./images/smilies/icon_badgrin.gif)
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Nijmegen
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
maaruh.. echt niet nog 2 mensen met een R50/R53 die zijn auto omlaag wil?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
![badgrin >)](./images/smilies/icon_badgrin.gif)
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors