Misschien nog een ideetje om links en rechts het MINI logo te doen, zoals sommige garages ook wel eens doen? En dan niet strak naast de tekst, maar iets meer naar buiten/de hoeken
NewMINIclub kentekenplaathouders
- Kristiaan
- Be Mini

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik ben wel in voor twee platen met .nl erachter. nr 2 of 4.
Vanuit de rollerbank dagen ben ik wel zo wijs geworden om grotere bedragen niet zelf voor te schieten. Hoewel 9 van de 10 mensen die niet betalen dat nooit echt expres doen, blijf je wel met kosten zitten.
Ik raad je aan (ook om ellenlange "discussie" tegen te gaan) om bv 2 modellen voor te stellen, met een prijs obv afhalen op een meet.
Een poll welk model het wordt met een einddatum. Iedereen voor een bepaalde datum geld naar jou te laten overmaken. Als je de centjes binnen hebt, een bestelling plaatsen en daarna distribueren bij enkele forumleden die dan kunnen uitdelen op een meet, zonder geklooi met betalingen achteraf
Goed initiatief!
Vanuit de rollerbank dagen ben ik wel zo wijs geworden om grotere bedragen niet zelf voor te schieten. Hoewel 9 van de 10 mensen die niet betalen dat nooit echt expres doen, blijf je wel met kosten zitten.
Ik raad je aan (ook om ellenlange "discussie" tegen te gaan) om bv 2 modellen voor te stellen, met een prijs obv afhalen op een meet.
Een poll welk model het wordt met een einddatum. Iedereen voor een bepaalde datum geld naar jou te laten overmaken. Als je de centjes binnen hebt, een bestelling plaatsen en daarna distribueren bij enkele forumleden die dan kunnen uitdelen op een meet, zonder geklooi met betalingen achteraf
Goed initiatief!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ik zie vanuit mijn luie stoel met uitzicht over het meer, dat alles al opgelost is.
Wat een club he?
Annet
Wat een club he?
Annet

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
fijn als alles voor je geregeld wordt, he Annet??
ik wil ze wel van meet naar meet slepen
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- marcelclemens
- Bijna verslaafd

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Al even zitten rekenen met wat prijzen die ik heb doorgekregen. Bij afname van 50 stuks is de laagste prijs die ik tot nu toe heb €2.65 ex BTW, inclusief bezorg/order kosten en BTW komt het dan rond de €3.50 per houder. Wat vinden we van die prijs?
Voor de goede orde, het gaat dan om luxe houders waar de plaat ingeklikt zit met extra hoeknokjes aan de bovenkant voor een beetje vergrendeling. Er hoeft dan dus niet in de kentekenplaat zelf geboord te worden.
Voor de goede orde, het gaat dan om luxe houders waar de plaat ingeklikt zit met extra hoeknokjes aan de bovenkant voor een beetje vergrendeling. Er hoeft dan dus niet in de kentekenplaat zelf geboord te worden.
- Franky2006
- 4 op een rij!

- Contacteer:
- Franky2006
- 4 op een rij!

- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Maar ik vind het een top idee!
net ook een sticker besteld.. plak ik die gwoon bij mn ouders erop
(een niet mini)
ook als je eht niet had voorgesteld was het je taak als transporter ;-)Woosh! schreef:fijn als alles voor je geregeld wordt, he Annet??![]()
Maar ik vind het een top idee!
net ook een sticker besteld.. plak ik die gwoon bij mn ouders erop
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors