top, MOETEN we wel terug es meetenjbcola schreef:Die van Fred stuur je maar samen op met de mijne naar mij thuis![]()
Dat regelen wij dan wel onderling Fred![]()
jbcola R53
Beltline Zwart/Rood
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Verzenden kost bij mij niets (gaat op de grote hoop), dus alleen de beltline en de verzendkosten van de leverancier gedeeld door het aantal deelnemers van de groupbuy.
Laat maar horen.
Ciao
Ik wil wel overnemen, maar dan moet ik wel even rustig thuis zitten om te kijken waar ik moet bestellen etc.thomas.beckers schreef:Denk je dat dat rolletje minder weegt als 50 gram ?
Dus om nog is op het vorige verder te gaan. Iemand geïnteresseerd uit NL om de groupbuy over te nemen?
Hierdoor zullen de kosten dalen
Verzenden kost bij mij niets (gaat op de grote hoop), dus alleen de beltline en de verzendkosten van de leverancier gedeeld door het aantal deelnemers van de groupbuy.
Laat maar horen.
Ciao
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Maar met geduld en een sopje komt het goed, voor wie niet durft, kom maar hierheen doe ik het wel
Zie dit nu pas, maar het is goed Rob, alleen niet te nat maken en ook niet in de zon plakken want dan kleeft het als een Jekko!mushrop schreef:plakken valt wel mee.
tip van Ida: beltline nat maken met een sopje, plakstrip er op en goed uitlijen en dan droog fohnen. (Ida, correct me if I'm wrong). Droog plakken is het wel redelijk lastig, maar wel te doen. Het is mij ook gelukt, dus dat zegt genoeg.
@Jell: gewoon doen voor die paar centen en als je het niks vind trek je het er weer af.
Maar met geduld en een sopje komt het goed, voor wie niet durft, kom maar hierheen doe ik het wel
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is niet een kwestie van niet durven, maar ik drink de koffie zwartBlont-007 schreef:Maar met geduld en een sopje komt het goed, voor wie niet durft, kom maar hierheen doe ik het wel
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
goed onthouden he Ida! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tape weegt 0,20lbs. Komt overeen met 90gram.
Mail die gasten, zeg dat je er x-aantal zwarte en y-aantal rode wilt afnemen.
Ze zullen je dan een prijsje opmaken.
Verzenden naar NL hoeft niet duur te zijn.. En anders verdeel je ze op een meet
Mail die gasten, zeg dat je er x-aantal zwarte en y-aantal rode wilt afnemen.
Ze zullen je dan een prijsje opmaken.
Verzenden naar NL hoeft niet duur te zijn.. En anders verdeel je ze op een meet
- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors