Ik heb ooit nog iets van 550E omgerekend betaald dus niet laten schieten deze kans zou ik zeggen!!
GRS Intercooler, prijzen pag 2
- Meani
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Hele nette prijzen hoor
Ik heb ooit nog iets van 550E omgerekend betaald dus niet laten schieten deze kans zou ik zeggen!!
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Omrekening aangepast zie p2
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Misschien een idee om deze groupbuy onder de aandacht te brengen bij Belgische en Duitse forums? De 5 gaan we dan vast wel halen en met een beetje geluk de 8 ook wel...
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

great idea, wie brengt ze naar duitsland...
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Verzenden vanaf Nederland naar Duitsland (of België) is volgens mij best betaalbaar. Inclusief deze verzendkosten is het volgens mij nog steeds een goede aanbieding.
Verder woon ik 30 km van de Duitse grens af (v.a. Emmerich), dus eventueel mogen de Duitsers de IC best bij mij afhalen.
't Is maar een idee, he. Interesse peilen kan altijd, toch?
Verder woon ik 30 km van de Duitse grens af (v.a. Emmerich), dus eventueel mogen de Duitsers de IC best bij mij afhalen.
't Is maar een idee, he. Interesse peilen kan altijd, toch?
wall-e schreef:great idea, wie brengt ze naar duitsland...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Geen idee.
Wat is jullie voorstel? Gewoon nog even afwachten, of een interessepeiling doen op andere forums?
Wat is jullie voorstel? Gewoon nog even afwachten, of een interessepeiling doen op andere forums?
franklyn85 schreef:is er uberhaupt animo voor...
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Ik heb gisteravond toevallig de advertentie geplaatst op powermini.de. Wie plaatst een advertentie op een Belgisch forum?
Daveke schreef:Adverteren op powerminis.de, dan haal je de 8 wel
- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Ga je alsnog voor een GRS? Ik zag in je SYR dat je een GP IC hebt gekocht...
Koenv schreef:Ben ik nummer 5?
Onze sponsors