Groupbuy: LED' voor stadslichten+deurpanelen. BINNEN!!!!!!!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat een mods zeg deze maand!
Zo is het!Blont-007 schreef:En dan betalen we Maaij gewoon nog.![]()
Wat een mods zeg deze maand!

- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik draai meestal wat anders in zo iets en geen lampjes
Vet dat ze er zijn! Tot vrijdag dan gaan we omzetten. Ik bied aan om het te doen en maak dan gelijk foto's voor de DIY, al vraag ik me af wie dat nog nodig heeft.
Mijn veranderingen komen helaas pas naar MU..... Er is iemand die voorrang kreeg bij de NewMiniClub monteur en daar heeft ze alle recht toe als je ziet hoe die bak er nu uitziet!!!
MR
Vet dat ze er zijn! Tot vrijdag dan gaan we omzetten. Ik bied aan om het te doen en maak dan gelijk foto's voor de DIY, al vraag ik me af wie dat nog nodig heeft.
Mijn veranderingen komen helaas pas naar MU..... Er is iemand die voorrang kreeg bij de NewMiniClub monteur en daar heeft ze alle recht toe als je ziet hoe die bak er nu uitziet!!!
MR
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Maaij!
Ik lees/zie dat jullie allemaal een gaaf MU gehad hebben! Ik kon er helaas niet zijn.
Ik wilde ff vragen of je de union-jack badge van Kaj/Jenkins gekregen had? Ik denk dat die in vergetelheid is geraakt na al dat
Als je 'm wel gekregen hebt, zou je deze dan met de ledjes mee kunnen sturen? Als je 'm niet gekregen hebt, misschien gaat het dan op de afterparty lukken en kun je de ledjes iets later op de post doen voor mij? Alvast bedankt!!
Grtz Henk
Ik lees/zie dat jullie allemaal een gaaf MU gehad hebben! Ik kon er helaas niet zijn.
Ik wilde ff vragen of je de union-jack badge van Kaj/Jenkins gekregen had? Ik denk dat die in vergetelheid is geraakt na al dat
Als je 'm wel gekregen hebt, zou je deze dan met de ledjes mee kunnen sturen? Als je 'm niet gekregen hebt, misschien gaat het dan op de afterparty lukken en kun je de ledjes iets later op de post doen voor mij? Alvast bedankt!!
Grtz Henk
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Helaas lag 't niet aan het bier.
Jij, Demelza en ook Peerkie zullen 'm deze week in de bus krijgen.
Grtz,
Roy
Hoi Henk,henkietenk schreef:Ik wilde ff vragen of je de union-jack badge van Kaj/Jenkins gekregen had? Ik denk dat die in vergetelheid is geraakt na al datGrtz Henk
Grtz,
Roy
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
OK, thanx!!Jenkins schreef:Hoi Henk,henkietenk schreef:Ik wilde ff vragen of je de union-jack badge van Kaj/Jenkins gekregen had? Ik denk dat die in vergetelheid is geraakt na al datGrtz Henk
Grtz,
Roy
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
UPDATE 7
Corgilist:
MR: Ontvangen
marcelclemens: Ontvangen
Coendek: Friday night meeting
Noukieeeee: Ontvangen
Pretty Cooper:
Gradius: Verturen
Jenkins: Ontvangen
Geert-Jan:
Blont-007: Ontvangen
Nexus: Ontvangen
Berthil: Ontvangen
Henkietenk: Verturen
Jurgen:
katjan: Friday night meeting (aan snans geven)
werner: Ontvangen
LaurenZio:
DEmini:
CooperS-lightningblue: Ontangen
Robbee:
MINIJCW: Friday night meeting
Sid: Ontvangen
Geef even aan of ik de LED's moet versturen of dat je het a.s vrijdag zelf kom ophalen in Eindhoven.
Corgilist:
MR: Ontvangen
marcelclemens: Ontvangen
Coendek: Friday night meeting
Noukieeeee: Ontvangen
Pretty Cooper:
Gradius: Verturen
Jenkins: Ontvangen
Geert-Jan:
Blont-007: Ontvangen
Nexus: Ontvangen
Berthil: Ontvangen
Henkietenk: Verturen
Jurgen:
katjan: Friday night meeting (aan snans geven)
werner: Ontvangen
LaurenZio:
DEmini:
CooperS-lightningblue: Ontangen
Robbee:
MINIJCW: Friday night meeting
Sid: Ontvangen
Geef even aan of ik de LED's moet versturen of dat je het a.s vrijdag zelf kom ophalen in Eindhoven.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ze er inmiddels allemaal inzitten! Ziet er poepnetjes uit zo in het donker! 
Thanks Maaij voor deze Groupbuy!
Thanks Maaij voor deze Groupbuy!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors