Coen
M7 spulletjes
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Met een beetje mazzel kan je het morgen in ontvangst nemen! Mijn M7 wing was ook ZO in NL.
iDD
iDD
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Heeeeeeeeeeeeeeeel misschien morgen...maar reken er maar niet op
De zending is opgedeeld in 4 collies waarvan 2 in Parijs zijn en de andere 2 net Indianapolis hebben verlaten. Wie o wie heeft mazzel om als eerste de mod bij Coen op te halen???
De zending is opgedeeld in 4 collies waarvan 2 in Parijs zijn en de andere 2 net Indianapolis hebben verlaten. Wie o wie heeft mazzel om als eerste de mod bij Coen op te halen???
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik natuurlijk...heb de Mini al gestart !!DennisW schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeel misschien morgen...maar reken er maar niet op![]()
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Maar uhh.....ben jij a.s. vrijdagmiddag thuis Coen? Zou graag dan het luchtfilter willen komen halen....als het dan binnen is, maar dat zal vast wel. Laat maar even horen
Ik heb geen idee....maar dat zal vast welcoendek schreef:zouden ze niet wachten totdat ze alle 4 er zijn voor 1 bestemming?!
Maar uhh.....ben jij a.s. vrijdagmiddag thuis Coen? Zou graag dan het luchtfilter willen komen halen....als het dan binnen is, maar dat zal vast wel. Laat maar even horen
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors