Maar goed, ik zou er toch al niet aan meedoen, want ik vind hem niet mooi en vind het bovendien geen damesjas....
MINI Jassen
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het eerste topic is geupdate. Je hebt gelijk dat het dan geen echte clubjas meer is, maar het blijkt onmogelijk iedereen tevreden te stellen en dat gaat lang duren. Het wordt dus zoals in het eerste topic zodat we een snelle bestelling kunnen en de jassen hopelijk hebben voor KiKa.
Het staat iedereen vrij de jas ook via marktplaats te kopen of zelf een ontwerp te verzinnen (additioneel 60 euro ontwerpkosten).
Het staat iedereen vrij de jas ook via marktplaats te kopen of zelf een ontwerp te verzinnen (additioneel 60 euro ontwerpkosten).
- Bluethunder
- One wheel wonder

Bericht
op internet naar deze jas (in het blauw) wie kan me helpen aan een adres? Het gaat echt om deze uitvoering, niet diegene met Mini Cooper op de mouwen.
Bedankt
Re: Groupbuy: MINI Jassen
Ik zoek me kleurenblindBerthil schreef:Het gaat dus om deze jas, hier in rood/zwart afgebeeld
Bedankt
- Bluethunder
- One wheel wonder

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Twee weken geleden heb ik er toevallig een in Engeland gekocht.
TBL Blauw natuurlijk
Hij zit heerlijk !! Ze vallen niet zo ruim, ik heb een XL.
TBL Blauw natuurlijk
Hij zit heerlijk !! Ze vallen niet zo ruim, ik heb een XL.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Bluethunder
- One wheel wonder

Bericht
Ik heb de jas zojuist van Berthil overgenomen
Zijn we samen Team Blue
Tuurlijk wrijf het maar in meneer TBLthe blue lobster schreef:Twee weken geleden heb ik er toevallig een in Engeland gekocht.![]()
Hij zit heerlijk
Ik heb de jas zojuist van Berthil overgenomen
Laatst gewijzigd door Bluethunder op 28 aug 2008, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- MINI Mouse
- Nieuwsgierig

Bericht
Joh, Wim, waar dan????the blue lobster schreef:Twee weken geleden heb ik er toevallig een in Engeland gekocht.![]()
TBL Blauw natuurlijk![]()
- MiniBeardie
- Be Mini

Bericht
Ook zonder die bon trouwens.
Groetjes, Ron
Dan wil ik hem ook wel@mr schreef:met kortingsbon voor het chippen ??
Ook zonder die bon trouwens.
Betekent dat dat je nog wat van de prijs af kan krijgen?Hans schreef:Normaal €99,- bij Beek
Groetjes, Ron
Onze sponsors