Zoals zovelen reeds langere tijd de overschakeling gemaakt naar non-runflat voor duidelijke redenen.
Maar, ik had toch graag een thuiskomertje meegenomen...
Je weet maar nooit, een lekke band valt niet zo veel voor, maar het gebeurt.
Een thuiskomertje spreekt mij precies meer aan dan een navulset, vraag mij niet waarom, waarschijnlijk omdat ik er geen ervaring mee heb.
Hoe hebben jullie dat opgelost?
Of iemand nog iets liggen?
Reserve wiel - thuiskomertje
- -Kev-
- 4 op een rij!
- Locatie: België - West-Vlaanderen
- zmorf
- Bijna verslaafd
- Baseman
- NMC Staff
- Contacteer:
- Locatie: Helmond
Bericht
Re: Reserve wiel - thuiskomertje
Hier hetzelfde probleem Kevin.
Overgegaan naar non runflats en geen back-up.
Wegenwacht is een optie, maar kost ook €135 per jaar en ook die zullen met een oplossing komen dat je verder naar de dichts bijzijnde garage kunt gok ik.
Als gevolg van de rear seat delete is zomaar een reserve wiel achterin proppen ook niet echt de meest charmante oplossing.
Wat is wijsheid
Overgegaan naar non runflats en geen back-up.
Wegenwacht is een optie, maar kost ook €135 per jaar en ook die zullen met een oplossing komen dat je verder naar de dichts bijzijnde garage kunt gok ik.
Als gevolg van de rear seat delete is zomaar een reserve wiel achterin proppen ook niet echt de meest charmante oplossing.
Wat is wijsheid
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Reserve wiel - thuiskomertje
Ik verwacht ook wel als ik een lekke band heb dat de anwb de band kan plakken of de auto in ieder geval bij een garage neerzet.
Zou mij er niet druk om maken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou mij er niet druk om maken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- louisvdd76
- NMC Staff
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
- -Kev-
- 4 op een rij!
- Locatie: België - West-Vlaanderen
Bericht
Re: Reserve wiel - thuiskomertje
Met propsetje, bedoel je dan zo'n schuimvullerbus toestand?
Het lijkt de eenvoudigste en properste optie, maar werken die dingen altijd en geeft het geen problemen achteraf voor herstelling? Heb er niets ervaring mee namelijk.
Indien positief lijkt het mij de beste optie inderdaad.
Een reserveband geeft altijd een zekerheid, maar blijft foeilelijk en onpraktisch overal mee te zeulen...
Natuurlijk kan je rekenen op de pechdienst voor de weinige keren dat het voorvalt, maar hiervoor moet je ook betalen en vooral wachten... Ik probeer zoveel mogelijk zelf te sleutelen (met mijn lekenkennis) en het idee jaarlijks te moeten betalen om te wachten op een sleepdienst voor een platte band strookt niet met mijn visie.
De Mini wordt meer gebruikt om eens 'plezier' kilometers mee te doen in het weekend en ook 's nachts ver van huis en het buitenland, wat met sleping opnieuw problemen geeft bij je zondags ritje in Duitsland of Nederland in mijn geval. Vind dan maar eens garage (open) om dit kleine euvel snel op te lossen en daar sta je dan zou ik zeggen.
Het lijkt de eenvoudigste en properste optie, maar werken die dingen altijd en geeft het geen problemen achteraf voor herstelling? Heb er niets ervaring mee namelijk.
Indien positief lijkt het mij de beste optie inderdaad.
Een reserveband geeft altijd een zekerheid, maar blijft foeilelijk en onpraktisch overal mee te zeulen...
Natuurlijk kan je rekenen op de pechdienst voor de weinige keren dat het voorvalt, maar hiervoor moet je ook betalen en vooral wachten... Ik probeer zoveel mogelijk zelf te sleutelen (met mijn lekenkennis) en het idee jaarlijks te moeten betalen om te wachten op een sleepdienst voor een platte band strookt niet met mijn visie.
De Mini wordt meer gebruikt om eens 'plezier' kilometers mee te doen in het weekend en ook 's nachts ver van huis en het buitenland, wat met sleping opnieuw problemen geeft bij je zondags ritje in Duitsland of Nederland in mijn geval. Vind dan maar eens garage (open) om dit kleine euvel snel op te lossen en daar sta je dan zou ik zeggen.
Onze sponsors