x2seirv schreef:Kom maar op met al die foto's.. Hoe meer dat ik er zie hoe enthousiaster ik wordt.. ofwel nice car...

Ja dat was dat Beach-ding. Conceptcar. Maar als je goed kijkt is het bijna de countryman. (zonder vaste deuren dan en wat ander grille etc) Maar hij is wel stoerder aangekleed. Ik vind de eerste aanblik van de Countryman namelijk nogal gewoontjes en niet MINI. Daar moet wat "afwijkends" aan zitten van standaard. Mis ik een beetje bij de Countryman, maar de lijn om er iets stoerders van te maken lijkt er aan de hand van deze Concept wel te zijn.wjhoogduin schreef:Is dat niet Concept MINI Moke?MMJWORKS schreef:ik vond deze concept wel ruiger:
Voor als ge kinderen hebt zeker bro!GeoBem007 schreef:smetje schreef:doet mij ook wat denken aan een cayenne, denk dat het gewoon worden is net zoals de clubman.
als er 4 afzonderlijke zetels inzitten kan je er eventueel dan ook 4 jcw stoelen inkrijgen![]()
op de beelden zie je hem precies toch redelijk veel overhellen in de bochten, denk dat een verlagingskitje hem deugd zou doen[/quote
Ik dacht daar nu net aan se, aan die 4 kuipjes
Ik heb er al zin in, voor binnen een paar jaar
Onze sponsors