Daar gaat mijn idee van het logo weg te werken

Er valt nog echt wat leuks van te maken. Zou het gerust willen, in 2012 dan als er een dikkere diesel in ligt

Dat is jammer!! maar goed S versie is ook een stuk vetter dan de cooper versieGregBem schreef:Dat is pas voor 2012 OlafOlaf schreef:Er zou toch iets van een diesel S uitvoering komen??? of heb ik dat mis?GregBem schreef:Ik vind hem echt wel gaaaaaaaf!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben echt op slag verliefd op die Cooper S! Spijtig dat ik zoveel km rij, moest daar een 163+ diesel in uitkomen zou ik spontaan mijn 325d annuleren! hahaIk zal maar wachten maar weet al wel wat de volgende wordt denk ik
Ook wat Officiele specs zijn deze ochtend uitgelekt met paar extra fotos blijkbaar...
Wel bizar dat de pk's naar beneden gaan voor alles behalve Cooper S!
Echt een heel dik ding!!meer weet ik er ook niet van...
Dat 'grijs/bruin' is wel het super HOT Royal Grey van de parklane dat terugkomet e JurgenJurgen schreef:Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe kleuren,
of zou dat enkel dat wit en dat grijs/bruin zijn?
ja alleen of t handig is... ik neem vaak spullen meer, maar volgens mij valt alles dan tussen die stoelen (laadvloer is niet helemaal dicht..)MaVaEe schreef:Die 2 apparte achterstoelen vind ik wel ontzettend gaaf hoor!
Onze sponsors