MINI Countryman binnenkort in Nederland te bewonderen

Alles over de MINI Countryman (voorheen Crossover) en de nieuwe MINI Paceman (Countryman Coupé).
MaVaEe
Koeien-teller

12 mei 2010, 13:09

Je moet hem juist verhogen + een set vette noppenbanden! :mrgreen:
Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 13:25

MaVaEe schreef:Je moet hem juist verhogen + een set vette noppenbanden! :mrgreen:
Daar zit dan iets meer shopwerk aan, verlagen is makkelijker :D

Maar ben het met je eens, Een SUV moet ook off road kunnen en dus hoger staan.

Maar wie dan weer verzint dat die uitlaatdemper precies achter je achterbumper hangt :s
Die rij dus als eerste kapot als je het asfalt verlaat.

Spreek helaas uit ervaring, de Freelander had hem daar ook zitten en 2 x er onderuit gereden :roll:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 13:27

Fred schreef:Vindt het geen auto om slammed mee rond te rijden... Iets lager kan zijn, maar waarom zou je nu een sav kopen (die steeds minder op een mini gaat lijken) om em dan nog plat op de grond te leggen ook :)
even afgezien van de discussie of het een MINI is of niet, vind ik het model wel erg leuk, zeker op de plaatjes van Coen Ron :wink: . Dat zou voor mij een reden zijn om 'em te kopen, niet omdat 'ie door BMW de titel "sav" meekrijgt. En natuurlijk zou ik 'em gelijk naar beneden zetten, vind 'em standaard (zoals elke MINI) zo idioot hoog op z'n wielen staan, dan vind ik hem sowieso niet mooi. Dus het kan me niet schelen in welke categorie zo'n ding valt, als 'ie maar op z'n buik ligt. :wink:
Laatst gewijzigd door mushrop op 12 mei 2010, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 14:05

mushrop schreef:zeker op de plaatjes van Coen.
:(
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 14:10

ow crap.....solly :oops:

edit: aangepast... :lol:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 14:24

Al die bruine Clubmannen ook :wink:

Kan helaas geen plaatje vinden, maar ooit gelezen over een zwaar verlaagde LR Defender, voorzien van 18 inch met semi-slicks en de TD5-diesel getuned naar ruim 200 pk :mrgreen:
Oftwel omhoog of omlaag , iedereen moet lekker doen waar ie zin in heeft en mooi vindt.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 14:29

Het is gewoon geen auto die off-road kan volgens mij. Zijn capaciteiten gaan echt niet goed zijn.

Hij krijgt zo'n uiterlijk mee zodat de mama zich veilig kan voelen als ze de kindjes naar school brengt..

Doe mij maar slammed :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 14:32

MiniBeardie XL schreef:Al die bruine Clubmannen ook :wink:
daar ging het idd mis :mrgreen:

ben wel benieuwd naar die LaRo, mocht je die plaatjes nog eens terugvinden.... :wink:

GeoBem007 schreef:Het is gewoon geen auto die off-road kan volgens mij. Zijn capaciteiten gaan echt niet goed zijn.

Hij krijgt zo'n uiterlijk mee zodat de mama zich veilig kan voelen als ze de kindjes naar school brengt..

Doe mij maar slammed :)
x2

Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 15:39

mushrop schreef:ben wel benieuwd naar die LaRo, mocht je die plaatjes nog eens terugvinden.... :wink:
Plaatje niet, maar dit lijkt er wel op. En trouwens geen 18", maar 20 inch RR-wielen :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=5QJ2dAVz ... re=related
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mei 2010, 17:10

MiniBeardie XL schreef:Maar ben het met je eens, Een SUV moet ook off road kunnen en dus hoger staan.
Daarom vind ik het kul dat 'ie ook als 2WD geleverd zal worden, net als al die andere koreaans prul!
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 17:29

Mini Poeper schreef:
MiniBeardie XL schreef:Maar ben het met je eens, Een SUV moet ook off road kunnen en dus hoger staan.
Daarom vind ik het kul dat 'ie ook als 2WD geleverd zal worden, net als al die andere koreaans prul!
Dat is wat ik zou willen (of beter wilde met de Land Rover, die stond ook op Cooper :D offroad-banden).

Praktijk is echter dat ruim 95 % van de kopers van een SUV/SAV nooit het asfalt verlaat en alleen de looks, hogere zit etc. wil.
Dus 2WD verkoopt als een dolle.

Zelfs de nieuwe Land Rover LRX zal met alleen voorwielaandrijving geleverd gaan worden :s
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mei 2010, 18:44

Heb eens 2,5 ton achter een Kia Sportage gehad; was blij toen ik plek van bestemming was... 5 km verderop. :|

Een gewone sedan met een ster op de motorkap doet het nog beter!
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 18:52

GeoBem007 schreef:En de Amerikanen krijgen, vanwege veiligheidsvoorschriften, geen volledige rail mee.. Vind ik nog zo slecht niet!
Amerikanen en veiligheid met auto's?

:lachuh :lachuh :lachuh

Laat ze eerst kijken naar hun eigen GM auto's :lol:
ducks schreef:Hij is ook zo aërodynamisch als een baksteen
:lol: :lol:

Enneh, elke auto die verlaagd is en dikke velgen heeft is al meteen 90% dikker :)
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2010, 22:11

Toch zou ik wel een fotoshopje van het ding willen zien verhoogd :P maar dan met een paar dikke 20 inch wielen eronder. :-PP
KITE team MINI
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 mei 2010, 23:23

BMW X3 schreef:
KITE team MINI schreef:Heeft iemand de foto van de Countryman blauw met wit dak zoals in de commercial;

Kageen goede foto vinden van deze versie.

Bedankt,

Stephen
Ik had ze al eerder gezien
mini countryman
Dat is wel een hele slechte foto. Er zijn waarschijnlijk geen pers foto's van deze versie. :s

Terug naar “MINI-talk”