4 cities, 4 events

Alles over de MINI Countryman (voorheen Crossover) en de nieuwe MINI Paceman (Countryman Coupé).
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

07 sep 2010, 12:02

smetje schreef:als je de uitnodiging nog hebt ga ik graag mee woensdag naar gent
Ik heb de details doorgestuurd via pm.
Veel plezier!
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2010, 15:12

pm ontvangen en één terug gestuurd, thx :wink: 8)
lombardi
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

07 sep 2010, 16:25

ik ga morgen naar gent, 17h, wanneer ga jij jbcola?
ik moet wel tegen 20h15 weer thuis zijn :p ik moet nog gaan werken om 21h, hopelijk vlot het verkeer wat 8)
jbcola
Brugse zot

07 sep 2010, 18:32

17h maar niet met de Mini :oops:
oli4tjemaes
One wheel wonder
One wheel wonder

07 sep 2010, 19:24

jbcola schreef:Spelbreker! :p

Ik ga woensdag naar Gent :D
Samenrijden?
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 sep 2010, 20:09

ik ook naar gent tussen 15u en 20u
oli4tjemaes
One wheel wonder
One wheel wonder

07 sep 2010, 20:52

Gent morgen!
angelooke
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 sep 2010, 20:31

wie heeft foto's van gent? en hoe was het daar
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

08 sep 2010, 21:42

De originele shuttle die voorzien was van de parking naar het event was minder origineel dan ik verwacht had. Had graag een Countryman gehad, maar het was een gewone camionette van Opel...

De Countryman ziet er in het echt zoveel beter uit dan op foto, maar binnenin vind ik em toch wel erg tegenvallen. Ik vind em er goedkoop uitzien, alles is van plastic en voelt weinig kwaliteitsvol aan. Ook de middenrail, maar vooral wat erop staat ziet er erg breekbaar uit.

De facelift hatch, clubman en cabrio stonden er ook. Die vind ik binnenin wel beter dan de pre-facelift. Enkel de nieuwe achteruitrijlicht-mistlicht unit vind ik maar niks.

Oja, over kwaliteit gesproken, het cabriodak wilde al niet volledig wegklappen zoals het moest, iemand van de organisatie moest achteraan helpen duwen bij het verdwijnen van de 'dakrand die boven de zijramen zit in gesloten toestand' in het koffergedeelte...

Tot daar mijn ervaringen op het event. Foto's heb ik jammergenoeg niet genomen. Al heb ik wel iets speciaals gezien waarvan ik wel graag een foto had gemaakt. Als je achteraan in de Countryman zit, zie je op de achterkant van voorzetels een opbergzakje, en daar hangt een etiket op met het volgende teken: '>>', maar dan naar beneden wijzend. Als je dat naar boven omklapt, dan waan je je direct in een andere auto...
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 sep 2010, 23:20

ik ben ook terug van het "event"
vond het maar een triestige bedoening eigenlijk, de sfeer was totaal niet wat ik gewoon ben bij mini... nu was het blijkbaar gericht op de personen met het mooiste hemd en het duurste horloge en de vrouwen met de meeste make up en zonnebril :roll:
de shuttle dienst heb ik niet gezien omdat ik ergens anders geparkeerd stond maar blijkbaar kon je meevaren met een bootje van de parking tot op de locatie, allemaal heel tof mocht het niet geregend hebben :D

Hetgeen we voor gekomen waren namelijk de countryman viel op zich wel mee maar krijg er voorlopig nog geen wow gevoel bij. de middenrail ziet er inderdaad maar fragiel uit en de kilometerteller met mickey mouse oren is eigenlijk ook geen zicht. De ruimte is dan wel weer een meevaller, op de achterbank heb je ruimte genoeg en de zetels kan je nog verstellen ook. De koffer is ook ruim naar mini normen toe en kan heel wat vergroot worden als de zetels plat gaan.
Ben nog niet overtuigd maar heb het gevoel dat het wel goed komt, is gewoon even wennen aan het idee denk ik.

blijkbaar had ik ook een uitnodiging gekregen maar dat was blijkbaar nog naar mijn vorig adres gestuurd aangezien ik dit nog niet veranderd had :oops:
oli4tjemaes
One wheel wonder
One wheel wonder

09 sep 2010, 13:57

Ben gisteren ook naar Gent geweest, na lang zoeken naar de shuttle dienst ben ik in een bootje terecht gekomen... super romantisch in de gietende regen! Mooie locatie, knappe auto, maar had er toch meer van verwacht, nogal een stijve bedoening.

En altijd leuk een ticketje te krijgen van de parking om er gratis te parkeren. Dan zouden ze beter zeggen dat je uw origineel ticket moet houden, dan moet ik volgende keer géén 20 euro betalen om uit die verdomde parking te geraken.
jbcola
Brugse zot

09 sep 2010, 16:01

Bij ons ging alles héél vlot eigenlijk. Snel de schuttle dienst gevonden, op een boot die overdekt was :lol:
De voorstelling zelf was idd niet zoals we van Mini gewoon zijn :?
Elk 1 drankje en 1 hapje en de rest mocht je kopen :roll:

Ivm de Countryman, tja... Ik ben teleurgesteld. Qua looks vind ik em super maar het interieur :?

Alles van echt plastiek! Niet te geloven maar dat is toch niet het interieur die je verwacht in een Mini :(
lombardi
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

09 sep 2010, 16:29

Gisteren om 16h15 aangekomen in de parking, geen bordjes meer te zien, dan maar naar buiten gegaan, stond ook nog niemand, en ook al geen bordjes meer. (beter wat te vroeg, want met filles weet je nooit)
dan kwamen ze daar toch uiteindelijk toe van mini, dan mee met het bootje naar de bestemming.

we waren er als allereerste, 17h05 hun computers waren ook nog niet aangesloten. weer efkes geduld.

Er stonden 4 Countrymannen. allemaal 5 zitplaatsen behalve bij de S, maar die was dan gesloten, dan had je daar weer niks aan. ge kon eens door het raam kijken maarja.

vanbuiten ziet hij er echt supper uit, maar vanbinnen deel ik dezelfde mening als jbcola, teveel plastiek, de koffer met neergeklapte zetels lijkt me nu ook niet echt het meest handige dat er bestaat, maar kom.

straks volgen nog paar foto's

had graag in de voorzien parking gezien dat je de mini's kon samenzetten, ging nog een mooi zicht zijn dan.
lombardi
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

09 sep 2010, 20:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
angelooke