Marjolein en ik gaan morgen een poging wagen de aero kit te installeren voor onze MINI

Fijn dat het ondertussen al gelukt is, wat betreft de verstralers is het lastig aangezien die met popnagels aan je motorkap vast gemaakt zijn, die zouden eruit geboord moeten worden en dan opnieuw vastgezet moeten worden, een dealer zou dit misschien kunnen doen als je zelf de spulletjes er niet voor hebt.Tom schreef:Alvast hartelijk bedankt voor alle snelle reacties !![]()
Heb het ondertss zelf maar uitgezocht .. Moet nu enkel nog vinden hoe de verstralers erop moeten en de reflectoren in de flanken (vooral de voorste)
Klopt maar ik dacht, zal wel niet zo omslachtig zijn dat je de wagen op de krik moet zetten .. Maja had ik dus beter wat sneller geprobeerd .. Het langste heb ik aan die K*T verstralers ligge klooie !Raymond schreef:Beide erg makkelijk te doen. Achter is idd een makkie, behalve dat ik de auto op de krik moest zetten om één schroefje eraf te 'tikken'. Verders blijft de MINI een play&play auto.
Ik zou starten met de knipper en stadslichten te ontkoppelen. Daarna de schroef in de wielkast, daarna de schroef onderaan de bumper en als laatste de 2 torx vooraanPappa Jay schreef:Hallo Forum leden,
Ik wil morgen avond mij cooper voorbumper gaan vervangen.
Maar ik moet helaas toegeven dat ik dat nog niet eerder heb gedaan.
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste te werk kan gaan. Welke boutje eerst en waar rekening mee te houden.
Ik had geprobeerd te zoeken via de zoek functie maar kwam niets tegen.
Ik hoop dat je me kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Pappa Jay.
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors