DIY: Angel Eyes Upgraden (nu ook in WIT)
- MaVaEe
- Koeien-teller
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ze ook binnen en ben op het moment bezig alle 4 de Angel Eyes aan te passen 
Gelukkig alle voorste glaasjes er heel afgekregen, sommige zijn erg vast gelijmd.
Mijn twee sets Angel Eyes zijn ook verschillend op een aantal kleine punten.
De oudere set is zilver aan de buitenkant, de nieuwere zwart.
De buitenste ring van het front glaasje is zwart geverfd aan de binnenkant op de oudere set en aan de buitenkant op de nieuwere set.

Gelukkig alle voorste glaasjes er heel afgekregen, sommige zijn erg vast gelijmd.
Mijn twee sets Angel Eyes zijn ook verschillend op een aantal kleine punten.
De oudere set is zilver aan de buitenkant, de nieuwere zwart.
De buitenste ring van het front glaasje is zwart geverfd aan de binnenkant op de oudere set en aan de buitenkant op de nieuwere set.

- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb net de witte versie maar besteld op ebay, gratis verzenden, nog geen 6 euro totaal.
Hopelijk krijg ik m'n secondelijm nog los van de angel eyes.
Hopelijk krijg ik m'n secondelijm nog los van de angel eyes.
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
- Rein
- Bijna verslaafd
Bericht
moeilijk te zeggen, maar ze zijn niet overdreven wit tov die van mij, tja voor die 6 euro (x2 voor jou)
Als ik Immers LED goed heb begrepen is de nieuwe batch nooit aangekomen, dus zul je hoogstwaarschijnlijk dezelfde hebben als ik.
Hier een fotootje van mij tov die van jou. Lijkt hetzelfde

witbalans etc van de camera kan ook nog schelen. Ik gok op dezelfde.
@MaVaEe: goeie tip die link
Als ik Immers LED goed heb begrepen is de nieuwe batch nooit aangekomen, dus zul je hoogstwaarschijnlijk dezelfde hebben als ik.
Hier een fotootje van mij tov die van jou. Lijkt hetzelfde

witbalans etc van de camera kan ook nog schelen. Ik gok op dezelfde.

@MaVaEe: goeie tip die link
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors