Air diverter

hansie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 aug 2007, 23:44

Heb toevallig vorige week mijn radiator van mijn motor tegen het licht gehouden : dat is echt gewoon weinig weerstand voor de koellucht (lijkt me ook vrij logisch).
Zie ook de lucht niet "omhoogslaan" oid oim die dezelfde luchtstroom (!) te gaan verstoren.(zelfde grill,radiator enz)

Het is volgens mij een leuk vlak voor stickers etc welke je koeling zeker niet slechter maakt, maar beter??? :s en een meneer die weer paar dollars lachend in zijn zakken steekt...jaloers....was ik dat maar zo slim!
coendek
Stoepsleutelaar

15 aug 2007, 23:50

jongens wacht nog even af met het DIYen want er is iets opkomend! :D

keep you guys posted!

Coen
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 aug 2007, 17:06

Gaaf ding. Zal wel iets helpen, maar is vooral voor de mooi zeg maar. Enig nadeel dat je de flexibiliteit van de bumper aantast, waardoor er bij een klein aanrijdingkje meer schade zal ontstaan aan vooral je radiator. Verder een superding. Misschien wil ik er ook wel eentje.

Gr,

PP
coendek
Stoepsleutelaar

23 aug 2007, 19:31

PPCS schreef:Gaaf ding. Zal wel iets helpen, maar is vooral voor de mooi zeg maar. Enig nadeel dat je de flexibiliteit van de bumper aantast, waardoor er bij een klein aanrijdingkje meer schade zal ontstaan aan vooral je radiator. Verder een superding. Misschien wil ik er ook wel eentje.

Gr,

PP
Bestel hier

cheers

Coen

Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”