Je kunt zo ook een mooi subwoofer kistje maken en de versterker er onder verschuilen. Met wat luidsprekerdoek ipv verf zit alles mooi stock ingebouwd.
Heb nog een setje 20cm free air subjes liggen welke ik in de ruimte van de 6x9's wil stoppen.
Maar ook nog een 30cm welke in een dergelijke dubbele bodem (met gebruik van de gereedschapsbak) ook mooi kan passen....en waarschijnlijk beter zal klinken.
Ga er nog een nachtje over slapen...!
Dubbele bodem checkered flag(met bouw tekening)
- maus105
- Bonkey
Bericht
toen ik hem aan het maken was op de stoep dachten ze dat ook allemaal dat dat daar voor was maar geef niet heel veel om ice heb een boost radio en die is voor mij hard zat hoor liever het geluid van de motorhansie schreef:Je kunt zo ook een mooi subwoofer kistje maken en de versterker er onder verschuilen. Met wat luidsprekerdoek ipv verf zit alles mooi stock ingebouwd.
Heb nog een setje 20cm free air subjes liggen welke ik in de ruimte van de 6x9's wil stoppen.
Maar ook nog een 30cm welke in een dergelijke dubbele bodem (met gebruik van de gereedschapsbak) ook mooi kan passen....en waarschijnlijk beter zal klinken.
Ga er nog een nachtje over slapen...!

- maus105
- Bonkey
Bericht
waar blijven je fotos nou ben benieuwd of is het niet gelukt?margi schreef:alvast bedankt voor de tekeningen meer de lengte is 29 cm?? ik kan het juist niet aflezen... weet je ook wat de totale lengte was??? ik ga me alvast kunnen bezighouden de komende regenachtige dagen..

Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors