Checkered roof

Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

06 mar 2009, 22:03

W!d schreef:Ik ga morgen zelf ook stickers plakken.. Er zit bij mij alleen geen folie over de bovenkant van de sticker. Kan ik hier ander materiaal voor gebruiken?
Je kan je dak beter ontvetten met spiritus. :wink:
En wat afwasmiddel in een plantenspuit, ff pssst en hopla.
Daarna kan je fhonen.

Succes ben benieuwd.
Jordy
4 op een rij!
4 op een rij!

06 mar 2009, 23:15

ja kan ook!! Maar er ontvet nix beter als ammoniak.
plantespuit slim ja
W!d
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2009, 14:28

nou ik ben er gisteren ook aangegaan. Voor het ontvetten heb ik gewoon wasbenzine gebruikt omdat dit de lak niet aantast..

Voor de vlag heb ik eerst het middelste kruis geplakt en vervolgens de losse delen met behulp van heel veel sop d'r op geplakt. Met het kruis was maar 1 probleem, het folie wat er onder zit, mag absoluut niet nat worden. Dit is bij mij helaas wel gebeurd (iets te enthousiaste hond) en nu bleven er stukjes papier op de onderkant achter :( echt flink balen, want je ziet het wel als je goed kijkt. Voor de rest ging het veel gemakkelijker dan ik vooraf dacht en het resultaat ben ik echt super blij mee! (helemaal als je naar de totale prijs kijkt :) )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de tijd dacht ik dat de viper striping het gemakkelijkst ging.. niets is minder waar. Doordat ik geen folie bovenop had, wist ik niet hoe ik het zo netjes mogelijk er op kreeg. Uiteindelijk met behulp van watersliding alles er op gekregen. Minpunt hier is dat onderaan in de breedte iets teveel materiaal zat en kleine ophoping zit. Hopelijk trekt dit nog weg!
zie hier het totaal resultaat! Nu de classic nog!
Afbeelding

edit: achterop komen ook nog viper striping, maar hier hadden we geen tijd meer voor..
Jordy
4 op een rij!
4 op een rij!

08 mar 2009, 15:31

Heej W!D

Wel heel vet je dak !! maar wasbezine is niet echt aangeraden want dat is best vet, maar goed hij zit!!

En die viper stripes die moet je föhnen en uitwrijven een aantal keer.
niet de sticker te heet maken want dan trek je hem uit verband!!
Dus met beleid en niet de enthousiaste hond uithangen ;) haha
Het trek zeker niet automatisch weg !!!!

Wel mooi resultaat!!

Grr

Terug naar “MINI R50 (One/CooperR), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”